آیا نصب دوربین مداربسته در منزل ضرورت دارد؟

شکل بالار مقایسه ای از دوربین های مداربسته آنالوگ و میزان کیفیت و حجم تصویر برداری را به ما نشان می دهد همانطور که مشاهد می کنید کیفیت دوربین های آنالوگ از CIF شروع که معدل دوربین های مداربسته 420 TVL بوده شروع و تا 960 H که معادل دوربین های مداربسته آنالوگ با کیفیت 800 TVL است ادامه دارد و در دوربین های مداربسته HD کیفیت با 720 p که معدل دوربین های 1.3 MP و 1080 p که معدل دوربین های مداربسته 2 MP است نشان داده شده و میزان کیفیت تصویر و ابعاد با دقت به اعداد ضرب شده در زیر هر کدام از این کیفیت ها قابل مشاهد است. همانطور که گفته شد دزدگیرهای اماکن جی ام کا برای منازل، آپارتمان ها، مغازه و فروشگاه ها بسیار پرکاربرد هستند و دارای انواع متفاوتی هستند که شما با توجه به کاربرد و میزان هزینه ای که می خواهید انجام دهید می توانید هر کدام از انواع آن ها را خریداری کنید. هنگام انتخاب و خرید دوربین مداربسته بیسیم خود، برد دوربینها را باید با توجه به وسعت محلی که میخواهید پوشش دهید انتخاب کنید.

بنابراین چون قابلیت DNR بر روی خود دوربین مدار بسته عملیاتی می شود هزینه زمانی و تکنیکی اضافی به همراه ندارد. برای پوشش کامل منزل یا محل کار خود، مطمئناً به بیش از یک یا دو دوربین احتیاج دارید. ساختمان سمت راست همچنین میتواند با یک NVR به روتر متصل شود. ناظر میتواند بهوسیله نرم افزار موبایل یا سیستم، از راه دور به دستگاه NVR و همه دوربین های مداربسته دسترسی داشته باشد، البته بهشرطی که روتر هم به اینترنت متصل باشد. نصب دوربین جاسوسی مخفی در اتاق نوجوانان و جوانان بالاتر از ۱۸ سال توسط والدین غیرقانونی است. بهتر است قبل از نصب دوربینها با استفاده از یک مداد سمت دوربین مدار بسته را مشخص کرده و بالای دوربین یک علامت گذاشته تا هنگام نصب به مشکل برنخورید. برای تأمین برق دوربین های مدار بسته دو راه وجود دارد، راه اول این است که دوربین را مستقیماً به یک پریز برق متصل کنید و راه دوم این است که دوربین را به یک باتری متصل کنید.

اما برای پوشش کامل، تعداد بیشتری دوربین مداربسته باید خریداری و نصب کنید. نصب دوربین مداربسته همیشه یکی از بهترین گزینهها برای تأمین امنیت خانه یا محل کار است. به طور کلی، صاحبان خانه مجاز به داشتن دوربینهای امنیتی در فضای باز هستند. اگر سارقی به خانه شما نزدیک شود و شما در حال نظارت دوربین ها نباشید، چه اتفاقی میافتد؟ نزدیک انبار تا ببینید چه چیزی می برند. برای دیده نشدن سیم کشی دزدگیر چه راهکاری دارید؟ نصب چشمی دزدگیر از دیگر مراحل مهمی است که برای نصب دزدگیر اماکن باید انجام دهید. انتخاب آنتن می­تواند نقش مهمی هنگام نصب و راه­اندازی شبکه بیسیم داشته باشد. صرف­ نظر از اینکه شما از تکنولوژی آنالوگ، دیجیتال یا تحت شبکه استفاده می­کنید، نکات اساسی برای نصب و راه­اندازی سیستم نظارتی بیسیم فضای باز وجود دارد. اما در نصب دوربین های مداربسته بیسیم نکاتی مانند در نظر داشتن محدوده آنتندهی وجود دارد که باید رعایت شوند. بله. جهت افزایش برد دوربین مداربسته بیسیم میتوان از دستگاهی به نام ریپیتر (repeater) استفاده کرد. این نوع از دزدگیرها هنوز هم کاربرد داشته و بسیاری از افراد به علت مزایایی که این نوع دزدگیرها مانند قیمت ارزان دارند هنوز هم برای تامین امنیت از آنها استفاده می کنند.

قبل از نصب پکیج دوربین مداربسته، از سلامت تمام تجهیزات از جمله کابلها و فیشها، دستگاه DVR، دوربین های مدار بسته، مانیتور یا تلویزیون اطمینان حاصل کنید. شما نمیتوانید هر روز و هر ساعت دوربین های مدار بسته خود را چک کنید. اگر برای محافظت از کارکنان و اماکن خود در برابر سرقت ، خرابکاری ، نظارت بر حرکت کارکنان و نظارت بر روند ، ۲۴ ساعت و ۷ روز در سایت خود نیاز به نظارت دارید ، دوربین مدار بسته اولین قدم در این زمینه است. دوربین اسپید دام (Speed Dome) به دوربین های گردان، چرخشی و PTZ نیز معروفند. قدم اول که باید بیش از سایرین به آن دقت کنید این است که شما از دوربین مداربسته برای چه مکانی می خواهید استفاده کنید. امروزه اگر خبرها را مرور کنید متوجه تحریم های سالانه میشود و یکی از این تحریم واردات قطعات الکترونیکی میباشد میدانید اگر نگهداری دوربین مداربسته تان توسط شرکت نصب دوربین مداربسته صورت نگیرد چه اتفاقی برای سیستم های نظارتی و امنیتی و دستگاه الکترونیکی تان میفتد ؟ مانیتور را در کانال HDMI یا VGA قرار دهید تا بتوانید تصاویر را مشاهده کنید. در این تصویر بهترین نوع دوربین مداربسته را با توجه به درصد محبوبیت آن نشان دادهایم.

از مزایای مهم اتصال دوربین مدار بسته به شبکه و اینترنت، امکان انتقال تصویر دوربین مداربسته و مشاهده تصاویر زنده و ضبط شده از راه دور است، بسیاری از شرکتها در هنگام فروش دوربین مدار بسته از انتقال تصویر به عنوان یک آپشن مهم نام میبرند. این دستگاه به هنگام گذر از یک حریم خصوصی یا شکستن یک قفل، با اعلام صدا، این عمل غیرقانونی را اعلان می کند. نکته مهم: بسیاری از مردم تصور میکنند که شما میتوانید یک دوربین مدار بسته IP را خارج از ساختمان نصب کنید و آنرا به یک اکسس پوینت در داخل ساختمان اتصال دهید. از این طریق همیشه میتوانید از امن بودن فضای خانه و سلامتی اعضای خانوادهتان اطمینان حاصل کنید. برای پوشش کامل مناطق مورد اهمیت، باید محل نصب را بررسی کرده و از کافی بودن تعداد دوربین های مدار بسته اطمینان حاصل کنید.

اما قیمت تعمیرات دوربین مداربسته در فازینو به صورت زیر میباشد که احتمال 30 درصد افزایش در قیمتها وجود دارد. بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون تصویری خود را به کارکنان خبره فازینو بسپارید. دوربینی که در ارتفاع 2/5 متر نصب شود از مسافت نزدیک منطقه منظره ای را نشان میدهد. این مورد بهترین انتخاب در مواقعی است که ساختمان­هایی با ارتفاع متفاوت می­باشد.همچنین بالاتر از omni می­باشد. این موضوع وقتی که پرستار تمام وقت یا پاره وقت استخدام کرده اید، حیاتی تر میشود. این نوع از سنسورها با توجه به حساسیتی که موضوع آن دارد، از پرکاربردترین آن ها محسوب می شود. این نوع سیستم کاملاً آنالوگ نیست بهاینعلت که یک مبدل سیگنال آنالوگ به دیجیتال وجود دارد. آیا امکان تبدیل یک دوربین مداربسته سیمی به یک دوربین مداربسته بیسیم وجود دارد؟ 4 دوربین مدار بسته IP وایرلس را به اکسس پوینت وای فای وصل میکنیم. این سیستم های دوربین را می توان به سرعت مستقر کرد که به عنوان استقرار سریع (RDU) شناخته می شود. دوربین مداربسته تحت شبکه خارجی با استفاده از کابل CAT-5 به اکسس پوینت متصل میشود و این مستلزم آناست که کابل CAT-5 از داخل ساختمان به خارج کشیده شود. یک NVR را با استفاده از کابل CAT-5 به روتر متصل کردیم.

هوم سرویز در جهت آسایش و راحتی کاربران و با همکاری متخصصین خدمات نصب و تعمیر دزدگیر اماکن در محله شرق شهر تهران تلاش کرده است خدماتی نظیر نصب دزدگیر منزل ساده و آژیری تهران شرق, نصب دزدگیر اماکن سیم کارتی تهران شرق, نصب دزدگیر اماکن بیسیم تهران شرق, بهترین شرکت نصاب دوربین‌ مداربسته نصب دزدگیر اماکن تحت شبکه تهران شرق را در کلیه مناطق تهران ارائه داده و تجریه خوبی را برای کلیه مشتریان خود از جمله مشتریان عزیز خود در شرق ارائه نماید. طرز کار این ریپیترها ساده است. در این آموزش سعی شده مراحل کلی کار برای تمامی برندها معرفی شود. حالت دیگر این است که بهطور کلی دوربین قادر به تبادل اطلاعات با دستگاه دی وی ار نبوده و تصویری دریافت نشود. حداکثر برد دوربین های مدار بسته بیسیم همیشه از طریق خط دید (line of sight یا LOS) محاسبه میشود. خط دید مسیری بین فرستنده و گیرنده میباشد، که هیچ شیئی روی این مسیر وجود ندارد.

توجه نمایید که اگر نوع دوربین ها در پروژه نصب دوربین مدار بسته شما از نوع آنالوگ هستند شما باید DVR با کیفیت یا رزولوشن D1 انتخاب نمایید ولی اگر دوربین های مدار بسته شما از نوع AHD هستند باید حتما از DVR با کیفیت یا رزولوشن AHD 720p یا AHD 1080p در نصب دوربین های مدار بسته خود استفاده نمایید. علاوه بر ایران در سایر کشورهای جهان نیز افراد شاغل در این حرفه از بازار کار بسیار خوبی بهره مند می باشند و این رونق به این دلیل است که افراد عادی به صورت تنها قادر به انجام این کار نبوده و حتما نیاز به متخصص در این کار می باشد.

تنظیم حساسیت سنسور ها بایدبه گونه ای باشد که عوامل جوی و محیطی همچون مه و گرد و غبار باعث جذب کمتر اشعه توسط گیرنده و عاملی جهت وقوع آلارم بی مورد نباشد. هیچ چیز آزاردهندهتر از این نیست که بعد از نصب دوربین مداربسته، هنگام تنظیم دستگاه متوجه شوید که تصویر یکی از دوربینها برعکس است. بیدردسرترین راه حل این است که دستگاه DVR قابلیتی داشته باشد تا با یک تنظیم ساده، تصویر دوربین را در دستگاه بچرخانید. بله، یک دوربین مداربسته وای فای به سیم کشی برای انتقال تصویر به دستگاه DVR احتیاج ندارد، ولی این به این معنی نیست که بدون برق کار میکند. کلیه خدمات نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته در این مرکز با گارانتی و ضمانت نامه ارائه می شود. اگر تا به حال دوربین مداربسته نداشتید و برای حفظ امنیت محل کار و زندگی خود نیاز به نصب و تعمیرات دوربین مداربسته دارید، این بخش برای شما بسیار کاربردی است.

کاهش نویز دیجیتال(DNR) در اصل یک تکنیک پردازش تصاویر است که سعی می نماید با حذف نویز، کیفیت تصاویر را بالا برده و مصرف پهنای باند را در پروسه انکدینگ کاهش دهد. اما استفاده از چند ریپیتر پیشنهاد نمیشود، زیرا هر ریپیتر کیفیت تصویر را تا اندازهای کاهش میدهد. بسیار بالا است اما الگوی سیگنال بسیار کم است.( معمولا کمتر از 10 درجه به صورت افقی و کمتر از 5 درجه عمودی است). بنابراین هیچ سازه ای که مانع سیگنال های WIFI باشد، نباید وجود داشته باشد. اگر شما نیاز دارید تا سیگنال های ویدئویی را از راه دوربین های مداربسته بین ساختمان ها از طریق WIFI انتقال دهید، در اینجا چند مثال وجود دارد. اگر فاصله دوربین رعایت نشود، ممکن است ارتباط دوربین با دستگاه دی وی ار قطع و وصل شود و در نتیجه تصویر ثابت نباشد. با این حال، 5/8GHz به­طور گسترده استفاده نمی­شود، بنابراین اگر شما به­ دنبال سیستم ارتباط با تجهیزات بیسیم هستید، ممکن است بهترین انتخاب نباشد. ا قرار دادن سیم کارت این نوع از دزدگیرها می توان به راحتی با شماره تلفن های داده شده به دستگاه ارتباط برقرار نموده و اعلام سرقت کرد. سه نوع اصلی وجود دارد: همانطور که می­بینید فرکانس­های بالاتر، منطقه فرنل کوچکتری دارد.

این نوع چشمی دزدگیر بنا بر تکنولوژی (PIR – MICRO) و زاویه ی پوششی که دارند تقسیم بندی میشوند، هر مکانی بنابر نیاز های امنیتی و طراحی و ساخت بنا به چشم الکترونیک های باسیم و یا چشمی الکترونیک بی سیم نیاز دارد. این افراد می توانند به صورت مستقل و شخصی کار کرده و یا در شرکت ها و سازمان های مختلف به عنوان مسئول نصب و نظارت بر دوربین های مدار بسته فعالیت نمایند. یک ریپیتر سیگنال دوربین مداربسته wireless را دریافت کرده و مجددا ارسال میکنند. دوربینی که به سمت گاراژ و/یا راهروی شما هدایت میشود، دوچرخهها، ابزارها، کبابپزها، تجهیزات ورزشی، اتومبیلها و همه افرادی که با آنها کار میکنند را کنترل میکند. اگر تنها قصد کنترل ورود و خروج یا کنترل اتاق خواب کودکتان را دارید، احتمالاً به تعداد زیادی دوربین مداربسته احتیاج ندارید. مشاهده از راه دور: امروزه دوربین هایی پیشرفته که قابلیت پخش فیلم بر روی گوشی یا لپ تاپ را در هر نقطه از جهان را دارد. مثلاً مکانهایی که برای انسان مناسب تباشد سامانههای دوربینهای مدار بسته ممکن است بهطور مداوم کار کند یا تنها به عنوان ملزم به نظارت بر رویدادهای خاص باشد شکل پیشرفته تری از دوربینهای مدار بسته، بهرهگیری از ویدیوهای ضبط دیجیتال (DVRs) ضبط صدا فراهم میکند.

اگرچه، دوربینهای مداربسته برای برقراری امنیت و کاهش تخلفات بهکار گرفته میشوند، اما استفاده بدون کسب مجوز از آنها، هم از لحاظ اخلاقی و هم از نظر قانونی نادرست است. اگر لازم است دوربین را به بیرون از پنجره ببرید، قرار دادن لنز تا حد امکان نزدیک به شیشه و/یا نور پسزمینه فضای بیرونی (احتمالاً با چراغهای آشکارساز حرکت) دو اقدام کاهش تابش نور است که میتوان آنها را امتحان کرد. بله. میتوان دوربین های مدار بسته موجود در یک محیط را به یک سوئیچ وصل کرده و سوئیچ را به یک فرستنده رادیوئی، سپس دستگاه DVR که در فاصله 100 متر یا بیشتر از سوئیچ و دوربین های مدار بسته قرار دارد را به یک گیرنده رادیوئی متصل کرد. دزدگیر های اماکن معمولا از نظر عملکردی گسترده تر از دزدگیر های معمولی منازل هستند این دزدگیر ها خود نیز در انواع مختلفی یافت می شوند که بسته به نوع ساختمان، محیط و انتظارات شما از دزدگیر، می توانید از بین آنها انتخاب کنید. ضمن اینکه ارتباط با دستگاه دزدگیر هم به وسیله نرم افزار تحت وب و هم از اپلیکیشن برنامه و به وسیله اینترنت دزدگیر اماکن سیمکارتی ممکن است شما میتوانید کلیه پیامها و هشدارها را به صورت تلفنی و پیامک از طریق سیمکارت داخل دستگاه دریافت کنید تا در صورت قطع اینترنت ارتباط شما با دستگاه دزدگیر اماکن قطع نشود.