آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس + 4 5% تخفیف کارمزد آکادمی آینده

بانک ملت به نام سمیه علیپوری واریز و جهت امور مالی با پشتیبانی تماس بگیرید. ۲- این بار باید روی گزینه Bind روبرو بخش Mobile کلیک کنید. سلام جا داره از مطالب خوبتون و آموزش فوق العاده تون تشکر ویژه کنم. در صورتی که تمامی مراحل فوق را به‌درستی پشت سر گذاشته باشید، مطابق تصویر فوق با پیام خوش آمد گویی Coinex روبه‌رو خواهید شد.

پس از انتخاب رمز ارز های مورد نظر که قصد خرید آن ها را دارید، به بخش کادر سبز رنگ داخل تصویر مراجعه می کنید. حال اگر قصد خرید دارید باید در بخش ” Buy ” مقادیر مورد نظرتان را کامل کنید تا خریدتان کامل شود. اگر قصد فروش را دارید باید از قسمت ” SeLL ” اقدام به فروش رمز ارز های خود کنید. حال صفحه خرید و فروش ارز های دیجیتال در این صرافی برایتان بارگذاری می شود. کمی که صبر کنید، حساب کاربری شما در این صرافی ایجاد می شود و حال نوبت این است کهتریدرا در صرافی کوینکس یا CoinEx آغاز کنید.

آموزش گام به گام واریز ارز دیجیتال به صرافی ارز دیجیتال کوکوین

برخلاف سایت ها و صرافی های داخلی که برای ترغیب کاربران به احراز هویت اقدام به کاهش کارمزدها می‌نمایند، در صرافی های بین‌المللی معمولاً چنین فرایندی در دستور کار قرار نمی‌گیرد. البته برای کاهش کارمزدها در صرافی کوینکس راه‌حل‌هایی وجود دارد که در مقاله بررسی صرافی کوینکس به آنها پرداختیم. خرید و هولد کردن ارز دیجیتال CET به عنوان توکن بومی این صرافی راه‌حلی است که می‌تواند تاثیر مستقیم و زیادی روی کارمزدهای شما در معاملات داشته باشد. هر چقدر مقدار CET هولد شده بیشتر باشد، تخفیف کارمزدها نیز بیشتر خواهد شد. اگر در زمان ثبت نام در کوینکس کد ورود دو عاملی را فعال نکرده باشید، نگران نباشید. زیرا هم چنان می‌توانید از طریق حساب کاربری خود و بخش تنظیمات این کد را فعال کنید.

اگر در بخش VIP وارد شوید، نشان می دهد که اگر ارز صرافی که CET می باشد را در حساب خود داشته باشید، می توانید کارمزدهای کمتری را پرداخت نمایید. حداقل مبلغ CET می باشد که با وارد کردن کدی که در ابتدا معرفی شد، کاربر در رده افراد صاحب این مقدار ارز قرار می گیرد و می تواند کارمزد کمتری را پرداخت نماید. صرافی کوینکسبا پشتیبانی از معاملات Spot ،Margin و Perpetual، هر آن‌چه که یک معامله‌گر نیاز دارد را در اختیار او قرار می‌دهد. این صرافی با پشتیبانی از 15 زبان مختلف توانسته است بیش از 2 میلیون کاربر در بیش از 100 کشور جهان به‌دست بیاورد. ۳- با ورود به این بخش ابتدا باید حساب خود را تایید کنید. برای این منظور در پنجره باز شده روی گزینه Send Code کلیک کنید تا یک کد ۶ رقمی به آدرس ایمیل شما ارسال شود.

آموزش ورود به حساب کابری در کوینکس

در معاملات فیوچرز به نوعی قسمت سهم و یا ارز دیجیتال مورد نظر رت در آینده پیش بینی می کنیم. برای برداشت از کوینکس وارد حساب کاربری خود شده و از منو ها گزینه Assets را کلیک کنید تا منوی کشویی باز شود. برای برداشت از حساب خود نیز باید نوع ارز خود را مشخص سازید.

1-تأیید ایمیل، 2- اسکن و فعال سازی و 3- در صورت انجام درست مراحل قبلی، تأییدیه تنظیم شدن به شما نمایش داده می شود. در ابتدا که وارد این صرافی می شوید زبان سایت به زبان انگلیسی است. این صرافی امکان ارائه خدمات پشتیبانی به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته را برای تمامی کاربران خود مهیا کرده است. برخی از سایت ها برای راحتی کاربران یک لینک رفرال ارائه می کنند که باعث می شود کاربران با استفاده از آن ها مزایایی مانند تخفیف های ویژه به افراد تعلق می گیرد یا سطح اکانت آن ها ارتقا پیدا می کند. هر دوی این صرافی‌ها روش‌های معاملاتی مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

برای احراز هویت نیز هیچ مشکلی وجود ندارد زیرا شما به ارائه مدارک موردنظر سایت می‌توانید به‌راحتی احراز هویت خود را انجام دهید با این کار دیگر برای برداشت از حساب خود در صرافی کوینکس محدودیتی نخواهید داشت. طبق تصویر زیر می توانید برای فعالسازی کد تایید دو عاملی روی یکی از دو گزینه ” فعالسازی کد دو عاملی ” یا ” تایید کد دو عاملی ” کلیک نمایید. برای افزایش امنیت حساب خود می توانید شماره تلفن همراه خود را نیز برای ارسال پیامک های تایید برداشت فعال نمایید. و در پایان گزینه ارسال را انتخاب کرده و پس از وارد کردن کد تایید دو عاملی برداشت شما انجام میشود سپس وارد ایمیل خود شوید روی لینک تایید که توسط صرافی کوینکس ارسال شده کلیک کنید.

فعال کردن کد تایید دو عاملی Google Authenticator در صرافی کوینکس

در جدول زیر، میزان تخفیف در کارمزد در صورت استفاده داشتن مبالغ مختلف این رمز ارز را مشاهده می‌کنید. در گام نخست به قسمت راست صفحه حساب کاربری خود بروید و بر روی آدرس پست الکترونیک خود کلیک نمایید. پیش از آنکه اقدام به حذف یا غیرفعال‌سازی حساب کاربری صرافی کوینکس خود کنید لازم است به موارد زیر توجه داشته باشید. صرافی کوینکس امکان استفاده از کیف پول Viawallet را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس + 4 5% تخفیف کارمزد آکادمی آینده با استفاده از ردپاکت کوینکس میتونید به دوستتون هدیه از هر ارزی بفرستید. شرکت پارس بیت ماین اولین سفیر رسمی کونیکس در ایران کلیه حقوق این سایت نزد پارس بیت ماین محفوظ بوده و باز نشر محتوا با ذکر منبع بلامانع است. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ورود به کوینکس با موبایل بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. (گام چهارم) تیک «من شرایط سرویس را خواندم و بعد از خواندن موافقت کردم» را بزنید و روی دکمه «ثبت‌نام» کلیک کنید.

سعی نمایید حساب کوینکس و رمز ایمیل را در جایی مطمئن نگهداری کنید و از دست افراد سودجو دور نگه دارید. که با توجه به اندرویدیاIOS بودن گوشی کاربران باید اپلیکیشن مناسب را دانلود کنید. در سمت راست در بالای صفحه اصلی کوینکس، برروی گزینه account کلیک می کنیم و منویی برای ما باز می شود.