آموزش ایجاد متن سه بعدی ساده و زیبا در فتوشاپ

حال که دکمه خود را طراحی کرده اید و آن را به صورت یک سبک لایه ذخیره نموده اید، بیایید آن را در حالت سایت 3dmark “بالا” مشاهده کنیم. برای نمایش در حالت سه بعدی، لایه ها باید دارای اطلاعات ارتفاع (z) باشند. گام هفتم: در این مرحله قصد داریم تا طیف رنگی بوجود آمده را روی صفحه اعمال کنیم، از این رو کلید Shift را نگه داشته و از بالای صفحه کلیک نمایید و نگه دارید و آن را به صورت یک خط صاف به سمت پایین و تا آخر بکشید. برای مثال شما تصویری از گلی زیبا دارید که می خواهید بیرون آمده از عکس به نظر برسد. این رنگ رنگی است که از سطوح جسم منعکس میشود. سه بعدی سازی و طراحی فضای سه بعدی امروزه مهمترین بخش در طراحی و ساخت به خصوص در صنعت ساختمان و دکوراسیون است، یعنی به کمک تکنولوژی پیش از اجرا آنچه را که قرار است ساخته شود به صورت کاملا زنده به نمایش گذاشته میشود و کارفرما با یک دید کلی از آنچه قرار است در آینده داشته باشد میتواند اقدام به تغییر جزییات یا تایید آن نماید. این تصویر سازی سه بعدی از فضا و نمای مورد نظر به معماران و مهندسان عمران کمک میکند که نقشه ترسیمی از فضای مورد نظر خود را دقیق تر بررسی نمایند یا به ارباب رجوع نشان دهند و به صورت واقعیت مجازی مکان تمامی المانهای داخلی و خارجی ساختمان را قبل از ساخت بررسی کنند تا در صورت عدم تایید اقدام به اصلاح آن نمایند.

گرچه برنامه فتوشاپ قابل قیاس با نرم افزارهای تخصصی این حوزه همچون C4D یا 3D max نیست اما ویژگی بسیار مثبتی که کار با نرم افزار فتوشاپ دارد این است که قابلیت های سه بعدی و دو بعدی را همزمان با هم خواهید داشت. سه بعدی سازی و طراحی فضای 3 بعدی هنری است که بیشتر به واسطه نرم افزارهای کامپیوتری به وجود آمده است و نتیجه کاربرد تکنولوژی در ساخت و ساز است. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور نرم افزارهای پیشرفته گرافیکی طیف وسیعی از نرم افزارها به جود آمده اند که به طراحی و دیزاین مرتبط میشوند، برخی از این نرم افزارها به صورت تخصصی به اجرای طراحی فضای سه بعدی میپردازند. با گذشت زمان سه بعدی سازی تصویر، جایگاه خود را در هنر طراحی به دست آورد و پیشرفت تکنولوژی باعث افزایش محبوبیت این نوع نقاشی گردید تا جایی که هنرمندان بسیاری در قرن حاضر اقدام به انجام نقاشی سه بعدی نموده اند. نقاشیها در گذشته تنها شامل طول و عرض یک سوژه میشدند و هیچ عمقی در آنها نشان داده نمی شد تا اینکه هانس هولبین در سال 1533 میلادی یک نقاشی غیر مرسوم را خلق نمود و از فضای سه بعدی در نقاشی خود استفاده کرد که در نظر هنرمندان و مردم امری غیر طبیعی بود و مورد استقبال قرار نگرفت.

پس اگر در عرصه ساخت و ساز و دکوراسیون فعالیت دارید استفاده از طراحی فضای سه بعدی را فراموش نکنید. پس اگر به دنبال یک مسیر ساده و بدون دردسر برای ورود به دنیای طراحی سه بعدی هستید، یا ایده ای دارید که میخواهید آن را به واقعیت بیاورید کار خود را با این وب سایت شروع کنید. نوک براشی را که دوست دارید از مجموعه براشهای Stars and Flares که در ابتدای مقاله برای دانلود ارائه شده است، انتخاب کنید. نکته مهم این است که بلاک چینهای مختلف دارای جوامع متفاوتی هستند؛ بنابراین داشتن یک بازی یا کالای مجازی در یک بلاک چین نسبت به یک بلاک چین دیگر معنا و مفهوم متفاوتی خواهد داشت. این نوع طراحی به کمک طراحی 3D یا 3D Modeling انجام میشود که برگرفته از کلمه 3 dimensional modeling است که به معنی مدل سازی سه بعدی است. خواهید دید که گزینه Transform چند لحظه پیش آن را دیدیم به Transform Path تبدیل شده. بر روی محدوده ی انتخاب شده راست کلیک کرده و گزینه ی layer via cut را انتخاب می کنیم، تا این بخش بصورت یک لایه مجزا در بالای لایه C ساخته شود. در عین حال در آپ دیت های جدید از این برنامه دیده است که قابلیت های بسیاری بدان افزوده شده.

شاید برای بسیاری سوال باشد که طراحی سه بعدی چه کاربردی دارد، شاید آنچه گفتیم دیدی کلی در شما ایجاد کرده باشد اما باید بدانید که طراحی سه بعدی در جنبههای مختلفی از زندگی ما به کار میرود که تبلیغات فقط بخشی از آن است اما میتوان گفت مهمترین جنبه آن است. من انتظار دارم که بلاک چینها از الگوی مشابه با موجهای پردازشی قبلی پیروی کنند. برنامه های ویژه ای وجود دارند که هر کدام ویژگی ها و امکانات خاصی را برای طراحی داخلی سه بعدی فراهم می کنند. در سراسر حوزههای مرتبط با کیف پولها، حصانت، بازیابی و مدیریت کلیدها نقاط ضعف متعددی وجود دارد که باید کاهش یافته و برطرف شوند.

کاهش توجه باعث کم شدن اثر بخشی رسانهها شده است. این مقام مسئول گفت : قطعاً با الگو برداری از فرایندی که برای تیرآهن 30 انجام شد،در این روش تبدیلی کاهش مصرف غلتک و صرفه جویی آن به میزان سه میلیارد تومان نیز حاصل می شود. شرکتها و کسب و کارها از این روش تبلیغاتی برای معرفی محصولات و خدمات خود به بهترین شکل استفاده مینمایند. طراحی به عنوان بخشی از هنرهای تجسمی شناخته میشود که در اشکال مختلفی اجرا میگردد و انسان از بدو پیدایش خود تا کنون سعی نموده است با ترسیم خطوط و طراحی اعتقادات، باورها، پیامها و مفاهیم مورد پذیرش خود را به دیگران انتقال دهد. دختری هنرمند با استفاده از ترکیب رنگهای مختلف و طراحی بسیار ظریف، تابلوهای سه بعدی به شکل چشم انسان با تمام جزئیات را خلق میکند. جدیدترین نوع طراحی که انسان با آن بسیار سرو کار دارد طراحی سه بعدی است که به عنوان بخش اعظمی از تصویر سازی توسط صاحبان مشاغل یا دارندگان محصولات و خدمات استفاده میشود. شرکتهای بسیاری در زمینه طراحی سه بعدی کار میکنند که اغلب شرکتهای مهندسی یا تبلیغاتی هستند یا افراد حرفه ای که به صورت مستقل به اصول این رشته آگاهی دارند و به عنوان یک شغل از آن کسب درآمد میکنند.

بسیاری از افراد برای رفع مشکلاتی که در خصوص صافی کف پا دارند به دنبال خرید کفش های مخصوص هستند و به مراکز متفاوتی مراجعه می کنند. همانطور که اشاره کردم موارد هیجانانگیز دیگری نیز در خصوص شبکههای لایه دوم در حال انجام است. این نوع مدل سازی، را شاید جدیدترین نوع مدل سازی بتوان بر شمرد که توسط طراح به وسیله یک سری کد ایجاد میشود استفاده از آن برای چاپهای سه بعدی بسیار مناسب است. بیشتر آنها از ابزارهای ابتدایی ساده و اشکال اساسی استفاده می کنند که با توجه به نیاز طراح دستکاری و ساختاری می شوند. استفاده از طراحی فضای سه بعدی در صنعت ساخت و ساز باعث شده است مشتریان بتوانند پیش از ساخت نمای کلی و جزییات ساختمان یا دکوراسیون را رویت کنند و بتوانند تصور بهتری از آنچه قرار است اجرا شود داشته باشند. ↑ «چاپگرهای سه بعدی چطور کار می کنند؟ 5 قدم و چاپ در خانه! | روکیدا». اغلب فعالان عره ساخت و ساز و دکوراسیون به دنبال طراحی فضای سه بعدی هستند، طراحی که جزییات ساختمان و دکوراسیون را پیش از ساخت ترسیم میکند، در واقع یکی از کاربردهای اصلی طراحی سه بعدی در معماری و دکوراسیون و نمای داخلی و خارجی سازه و بنا است که معماران و کسانی که در کار ساخت و ساز هستند با استفاده از طراحی فضای سه بعدی آنچه را که خیال ساخت آن را دارند پیش از شروع به نمایش میگذارند.

این تصاویر قادر هستند تمام ابعاد یک شی را در مقابل چشم بیننده به نمایش بگذارند و گزینه مناسبی برای استفاده در پروژههای تبلیغاتی و بازاریابی برای محصولات و همچنین طراحی فضا در معماری و ساخت و ساز است. با پیشرفت روز افزون صنعت تبلیغات امروزه شاهده استفاده هر چه بیشتر از طراحی سه بعدی در تبلیغات و بازاریابی تولیدات و خدمات هستیم. سه بعدی سازی فرآیندی است که توسط آن یک مفهوم یا شی با استفاده از نرم افزارهای سه بعدی ساز در کامپیوتر خلق میشود. همواره اغلب طراحان گرافیک و یا برنامهنویسان فرانتاند وب سایتها یا اپلیکیشنها علاقه بسیار زیادی نسبت به این منبع فوق العاده جذاب نشان دادهاند.

نرم افزار SketchUp که پیشتر با عنوان Google Sketchup شناخته میشد، یک برنامه کامپیوتری مدلینگ به صورت سه بعدی برای گسترهای از اپلیکیشنها و زمینههای کاری است که به عنوان نمونهای از آنها میتوان به معماری، طراحی داخلی، معماری طبیعت، معماریهای پیچیده سازهها عمرانی، مهندسی مکانیک و طراحی بازیهای ویدیویی اشاره کرد! مناسب ترین برنامه برای رشته های معماری است. همچنین به صورت دائم و همیشگی می توانید فایل های آموزش سه بعدی در فتوشاپ را در هر دستگاهی که راحت تر هستید اجرا کرده و از آن ها به نحو کامل استفاده کنید. این نرم افزار گزینههایی برای تعیین ابعاد دارد که مقیاس دقیق را بر روی طرح اجرا میکند. به طور کلی اگر طرح از پیش تعیین شده ای ندارید و می خواهید در نرم افزار، هم طراحی کنید و هم کار را ارائه دهید و در عین حال رندر بگیرید، بهترین انتخاب اسکچ آپ است.

یک صفحه برای تعیین محور قرار گیری تصویر مشخص می کند در تمان نرم افزار های سه بعدی این ابزار را با نام های مختلف مشاهده می کنید. رفرکتومتر (شکست سنج) دیجیتال با تحلیل ضریب شکست محلول ،غلظت یک ماده حل شده را اندازه گیری می کند. در عین حال رندر گیری یکی دیگر از مهم ترین عوامل بر هزینه طراحی داخلی سه بعدی می باشد. بریجها نیز بسیار مهم هستند؛ زیرا بلاک چینها را به یکدیگر متصل میکنند. فناوریهای بسیار مختلفی میتوانند در ساخت اسکنرهای سه بعدی مورد استفاده قرار گیرند؛ هر فناوری همراه با هزینهها؛ مزایا و محدودیتهای خاص خود. طراحی سه بعدی امروزه یک رشته حرفه ای برای پیش نمایش محصولات، خدمات، بناها و دکوراسیون پیش از ارائه هستند. مدتی پیش پژوهشگران امنیتی و آزمایشگاه امنیتی مطرح «کسپرسی لب» (Kaspersy Lab) با انتشار گزارشی اعلام کردند تاکنون ۱۰ حفره امنیتی در نرمافزارهای ادوبی کشف شده است. قیمت گذاری پروژه های طراحی را چگونه اعلام کنیم؟ نور پنل های تخت LCD مستقیماً و به صورت موازی روی بستر ساخت تابیده می شوند.

شما به عنوان یک فعال در عرصه ساخت و ساز یا یک فرد عادی که به دنبال ساخت یک ساختمان یا دکور مکانی هستید میتوانید از طراحی 3 بعدی برای دیدن نتیجه کار قبل از اجرا استفاده نمایید. برعکس سایر نرم افزارهای مدلینگ یا رندرینگ دیگر، اسکچاپ محیطی ساده و سبک داشته و بر هر سیستمی قابل نصب و اجراست. بعد از اینکه لایه اصلی را در بالای سایر لایه ها قرار دادیم باید لایه های کپی شده را با یکدیگر ادغام کنیم. بعد از تمام اینها برای شروع یادگیری نقاشی سه بعدی باید تمرین تجسم کنید. هنگامی که داده های ارتفاع را به یک تصویر سه بعدی اضافه می کنید، از آن به عنوان منبع ارتفاعات پایه که با داده های دیگر پوشانده شده است استفاده می شود. هنرمندان از این دو نوع طراحی برای ترسیم تصاویر استفاده میکنند، طراحی دو بعدی نوع اولی است که یک طراحی مرسوم است و هرکسی قادر به پیاده سازی آن است زیرا این طراحی فقط در بردارند طول و عرض است و هیچ عمقی در آن وجود ندارد و دیگری طراحی سه بعدی است که در تصویر سازی به خصوص تصویر سازیهای گرافیکی بسیار استفاده میشود و علاوه بر طول و عرض تصویر دو بعدی شما شاهد عمق در تصویر نیز هستید.

طراحی سه بعدی ریشه در نقاشی سه بعدی دارد که در سالهای اخیر مورد توجه هنرمندان قرار گرفته است و امروزه در علوم رایانه یکی از جنبههای گرافیک کامپیوتری محسوب میشود. اما این دقیقا همان زمانی است که میتوانیم وارد دوره طلایی کارآفرینی شویم. اکنون که به نظر میرسد به روند نزولی و سراشیبی اقتصادی وارد میشویم، اوایل دهه ۲۰۰۰ یادآوری میشود. من کاملا به خاطر دارم که در اوایل دهه ۲۰۰۰، افراد منفیگرای بسیار زیادی وجود داشتند که میگفتند هرگز از این زیرساخت استفاده نخواهد شد. به خاطر داشته باشید که برای ایجاد یک نقطه جدید در گرادیان باید زیر Gradient bar کلیک کنید. برای بسته شدن کادر محاوره ای Gradient Fill و اعمال شدن تغییرات روی OK کلیک کنید. یک Gradient Overlay به لایه اعمال کنید.

نام لایه متنی را به Text عوض کرده و سپس روی آن راست-کلیک کرده و گزینه Convert to Shape را انتخاب کنید. با گزینه open ، فایل سه بعدی را بارگذاری کنید. وقتی کادر سبک لایه باز شد، به گزینه ی Bevel & Emboss بروید و آن را روشن کنید. ابتدا روی لایهای که شامل متن است دابل کلیک کنید تا کادر محاورهای Layer Style آن باز شود. در مقاله قبلی باز کردن یک لایه جدید 3D سه بعدی در فتوشاپ CS6 را مورد بررسی قرار داده ام. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت طراحی داخلی سه بعدی تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. در این روش برای رندرگیری از کارت گرافیک استفاده میشود.