یک تانک در یک سایت ساخت و ساز TSMC در آریزونا منفجر شد، اما بر پیشرفت کار تاثیری نخواهد داشت.

Источник изображения: TSMC

بر اساس شرایط توافق TSMC تایوان با مقامات آمریکایی، این شرکت باید تا سال 2028 سه مرکز تولید تراشه قراردادی در آریزونا بسازد و حداکثر بتواند محصولات 2 نانومتری تولید کند. روز قبل انفجار تانک در محل ساختمانی رخ داد که جان راننده را گرفت. با این حال، این شرکت اعلام کرد که این بر سرعت ساخت و ساز شرکت تأثیری نخواهد داشت.

  منبع تصویر: TSMC

منبع تصویر: TSMC

جزئیات این حادثه در وب سایت ظاهر شد بلومبرگ به پیشنهاد نمایندگان انجمن صنفی که تمامی اطلاعات حادثه چهارشنبه گذشته در محل ساخت و ساز را دریافت کردند. راننده تانکر حامل زباله های شیمیایی با فاصله گرفتن از محل ساخت و ساز مشکوک به ایجاد یک وضعیت غیرعادی شد. وی خودرو را متوقف کرد و برای بازرسی باک از کابین خارج شد و در همان لحظه فشار بی رویه همانطور که در گزارش پلیس آمده بود، راننده را با یک جسم بی رگبار سرنگون کرد و او را به فاصله حدود شش متری پرتاب کرد. مقتول به بیمارستان منتقل شد و بر اثر شدت جراحات جان باخت.

همانطور که اشاره شد TSMC از اظهار نظر دقیق در مورد این حادثه خودداری کرد رویترز، اما تاکید کرد که هیچ تاثیری بر فعالیت های ساخت و ساز در آریزونا نداشته است. سازه های ساختمان آسیب ندیده، سایر کارگران سایت به هیچ وجه آسیب ندیده اند و روند کار به هیچ وجه در اثر این حادثه مختل نشده است. کارکنان TSMC که در راه اندازی و نصب تجهیزات در کارخانه های در حال ساخت در آریزونا مشارکت داشتند نیز آسیبی ندیدند. یادآور می‌شویم که در هنگام ساخت شرکت‌ها در این ایالت، TSMC با کمبود نیروی کار مواجه بود، بنابراین پروژه با کمی تاخیر نسبت به برنامه اولیه اجرا می‌شود.

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1104899