گزارش‌های شرکت‌های آسیایی در هفته آینده پویایی بازار سهام را مشخص خواهد کرد

Источник изображения: SMIC

جمعه که از نظر انتشار گزارش های سه ماهه غول های فناوری غربی بسیار فشرده است، هنوز به مجموعه انتشار آمارهای مالی پایان نمی دهد، زیرا ناشران بزرگ آسیایی مانند علی بابا، سافت بانک و SMIC هفته آینده گزارش خواهند داد. از بسیاری جهات، گزارش هایی که آنها منتشر می کنند، پویایی بیشتر بازار سهام را به عنوان یک کل تعیین می کند.

  منبع تصویر: SMIC

منبع تصویر: SMIC

سرمایه گذاران، با توجه به بلومبرگدر گزارش های غول تجارت آنلاین علی بابا، آنها به دنبال سیگنال هایی هستند که نشان دهنده احتمال بهبود تقاضا در خرده فروشی چینی پس از بحران ناشی از همه گیری است. علاوه بر این، شرکت چینی در حال بازسازی است که می تواند بر نتایج مالی آن نیز تأثیر بگذارد. تجارت ابری Alibaba Cloud مورد توجه سرمایه گذارانی قرار خواهد گرفت که به توسعه سیستم های هوش مصنوعی متکی هستند. به گفته تحلیلگران، در حالی که درآمد تجارت الکترونیک علی بابا باید 5.5 درصد رشد کند، تجارت لجستیک Cainiao باید 55 درصد افزایش یابد.

انتظار می رود سافت بانک ژاپن پس از چهار فصل متوالی زیان ده به سودآوری بازگردد. به گفته تحلیلگران سیتی، ساختار سبد سرمایه گذاری سافت بانک به گونه ای است که شرکت های سهامی عام آن باید تا پایان سه ماهه گذشته تا حد زیادی زیان را از بین ببرند. قرارداد فروش سهام T-Mobile US نیز باید به سود سافت بانک کمک می کرد.

از بزرگترین سازنده تراشه قراردادی چین SMIC، تحلیلگران انتظار کاهش 80 درصدی سود عملیاتی را دارند و چنین پویایی برای پنجمین سه ماهه متوالی مشاهده شده است. ضعف بازار گوشی های هوشمند و لوازم الکترونیکی مصرفی به درآمد این شرکت ضربه می زند و تحریم های غرب اوضاع را تشدید می کند. سرمایه‌گذاران اطلاعات سرمایه‌گذاری و استراتژی قیمت‌گذاری سال جاری SMIC را به دقت زیر نظر خواهند داشت، زیرا شایعاتی در مورد برنامه‌های سازنده چینی برای شروع جذب مشتریان خارج از چین از طریق قیمت‌گذاری انعطاف‌پذیر وجود دارد.

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1099772