­­پر فروش ترین کتاب های کمک درسی پایه نهم در ۱۴۰۱ | ketabko

­­پر فروش ترین کتاب های کمک درسی پایه نهم در ۱۴۰۱ | ketabko کتاب های دروس طلایی (گام به گام دروس) کاگو از کتاب های کمک درسی گام به گام دیگر هستند که مانند دیگر کتاب های این دسته در کنار درسنامه، پاسخ فعالیت‌ها و پرسش‌های کتاب درسی را فراهم کرده و علاوه بر آن شامل تعدادی سوالات تألیفی هم می‌باشند. مجموعه کتاب های کار و تمرین منتشران با هدف ارائه یک بانک سوال جامع از مباحث مختلف منتشر شدند. کتاب های این مجموعه برای پایه نهم شامل دروس ریاضی و علوم بوده و در کنار ارائه تنوع مناسبی از انواع سوالات تستی و تشریحی، شامل درسنامه‌های خلاصه‌ای به منظور مرور مطالب هستند. یکی از شناس‌ترین ناشران کتب کمک درسی که سابقه درخشان و طولانی‌ای در انتشار کتاب های پرطرفدار دارد و در کنار آن، به برگزاری آزمون‌های دوره‌ای و ارائه محتوای جدید و خاص هم مشغول است.

کتاب ماجراهای من و درسام جامع نهم خیلی سبز به قلم آرش کاکاوند، همه مباحث کتاب های درسی پایه نهم شامل کتاب ریاضی، علوم، فارسی، علوم اجتماعی، عربی و زبان انگلیسی را پوشش می دهد. درس نامه های این کتاب، مفاهیم مباحث مختلف را در قالب نکته های مختصر و مفید، تصاویر و نمودارهای متنوع توضیح داده اند. پایه نهم، آخرین سال از دوره متوسطه اول است و پس از آن دانش‌آموزان وارد دوره متوسطه دوم می‌شوند و باید خود را برای انتخاب رشته آماده کنند. در این پایه تحصیلی، دانش‌آموزان دغدغه‌های دیگری نیز دارند، مثل امتحانات نهایی، آماده شدن برای شرکت در آزمون ورودی مدارس و هدایت تحصیلی.

نقش کتاب کمک اموزشی در یادگیری دانش آموزان

استفاده از کتاب کمک درسی در یک برنامه منظم این اطمینان را به دانش آموزان می دهد که مطالب کتاب و کلاس درس را به طور کامل دریافته اند و می توانند به راحتی در آزمون ها از آن بهره مند شوند. پایه نهم دارای چندین کتاب درسی است که در زیر میزان اهمیت هر یک از درس‌ها و منابع کمک آموزشی مناسب را ذکر کرده‌ایم. سری کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز به خاطر درسنامه‌های روان و سوالات متنوع تشریحی و تستی که دارند شناخته می شوند. یکی از نقاط قوت این مجموعه کتاب‌ها پاسخنامه کاملا تشریحی آنان است؛ به شکلی که دانش‌آموزان می‌توانند به راحتی به رفع اشکال پاسخ‌های اشتباه‌شان بپردازند. کتاب های گام به گام نهم در واقع یک کتاب جایگزین برای کتاب درسی هستند.

کتاب تیزهوشان فارسی نهم خیلی سبز

درس نامه ها از سطح پیشرفته ای برخوردارند و متناسب با سطح آزمون های ورودی مدارس برتر هستند. بیش از ۱۰ نمونه آزمون نیز در کتاب گنجانده شده که در هر آزمون، ۱۰۰ سوال تستی برای درس های مختلف طرح شده است. دانش آموزان کوشا و با استعداد نهمی که قصد شرکت در آزمون های ورودی تیزهوشان و نمونه دولتی را داشته باشند، می توانند این کتاب را با تخفیف عالی از فروشگاه دانش لند تهیه نمایند و استفاده کنند. یکی از کتاب های کمک درسی نهم که در سطحی بالاتر از از دیگر کتاب های کمک درسی نوشته شده سری کتاب های IQ (آی کیو) گاج هستند.

بانک کتاب بیستک – فروش کتاب های کمک درسی

و البته که کتاب کمک درسی محدود به زمان و مکان خاصی نخواهد بود و قابل حمل است و به دلیل سبک و کوچک بودن آن به راحتی کتاب کمک درسی نهم حمل می شود. کتابهای کمک درسی معمولاً از استانداردهای بالایی در طراحی و تولید برخوردارند و از این رو برای دانش آموزان جذاب هستند. کتاب دروس طلایی کووید نهم کاگو ارائه دهنده پاسخ تمامی تمرینات کتاب است و در دسته کتاب های گام به گام و حل تمرین قرار دارد اما با این وجود از درسنامه و نکات مفیدی نیز برخوردار است. مولفان این کتاب آذین محمدزاده، الهام سادات رحمانی، حامد حدادی، حمیرا گلستانی، شهرزاد اردبیلی، فخرالزمان امینی هنجنی، محمد آریا نژاد، مهندس محمد کشوری، نفیسه قیدی هستند.

  • و در نهایت مهم ترین ویژگی آن پاسخ نامه تشریحی کامل و جامع است.
  • بنابراین هر دانش آموزی می تواند به راحتی متوجه اهمیت پایه نهم باشد و درک کند این مقطع، چه نقش سرنوشت سازی در فرایند تحصیلی او خواهد داشت.
  • انتشارات خیلی سبز یکی از انتشارات های مهم و سرشناس در عرصه‌ی کتاب های کمک درسی می‌باشد که با ارائه حدود 400 کتاب، تمامی مقاطع تحصیلی را تحت پوشش دارد.
  • مجموعه کتاب های کارپوچینو نهم گاج برای دروس عربی، ریاضی، فارسی، علوم و مطالعات اجتماعی منتشر شدند.