مایکروسافت نیمی از مشتریان شرکتی روسی را از خدمات خود قطع کرد

Источник изображения: efes / pixabay.com

خاموشی مشتریان شرکت های روسی از خدمات مایکروسافت که از 15 می آغاز شد – تا به امروز ادامه دارد گمشده در حال حاضر بیش از نیمی از سازمان ها. این مطلب توسط کانال تلگرام پشتیبانی از مشتریان گروه شرکت های سافت لاین گزارش شده است.


  منبع تصویر: efes/pixabay.com

منبع تصویر: efes/pixabay.com

«محدودیت دسترسی مایکروسافت به اشتراک‌های Visio Online، Project Online، Power BI در کانال CSP، که از 15 می آغاز شد، ادامه دارد. تا به امروز، بیش از نیمی از سازمان های ثبت شده در فدراسیون روسیه با محدودیت های فروشنده مواجه شده اند. مایکروسافت وضعیت این اشتراک‌ها را به حالت Suspended تغییر داده است و دیگر برای استفاده در دسترس نیستند. علیرغم محدودیت های اعمال شده، موافقت نامه ها همچنان فعال هستند. اشتراک هایی که مشمول محدودیت نیستند برای استفاده بدون محدودیت در عملکرد در دسترس هستند. در شرایط سخت کنونی، ما دائماً با مشتریان خود در تماس هستیم و در انتخاب و تغییر نرم افزارهای داخلی، پشتیبانی فنی و کمک می کنیم.سافت لاین گزارش داد. این شرکت تعداد دقیق مشتریان شرکتی روسی قطع شده را ارائه نکرده است.

پیش از این، مایکروسافت به شرکت‌های روسی هشدار داده بود که از 20 مارس 2024، دسترسی آنها به منابع ابری خود را قطع خواهد کرد. توسعه‌دهنده این تصمیم را با دوازدهمین بسته تحریم‌های اتحادیه اروپا که لازم‌الاجرا شد، توضیح داد که براساس آن فرصت عرضه را از دست داد. “برخی نرم افزار مدیریت یا طراحی (از جمله راه حل های ابری) برای سازمان های ثبت شده در روسیه”.






اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1106009