لیست قیمت وسایل شنا ۲۸ اردیبهشت ایمالز | takdoo-تکدو

لوازم مهم دیگری هم هستند که داشتن آنها همیشه در روند ایجاد لحظات بهتر تاثیرگذار خواهد بود. خرید لوازم جانبی شنا ملزوماتی هستند که می بایست وجود داشته باشند تا در تکمیل تفریحات آبی و ایجاد حس رضایت به شناگر کمک کنند. ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانیایلی تویزبا داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید . امروزه ورزش شنا نیز شامل تجهیزات و لوازم جانبی فراوانی شده است که جذابیت این فعالیت را دوچندان میکند.

غرفه‌دارهای باسلام از شمال تا جنوب اینجا هستن تا بهترین تجربه خرید عینک شنا رو برای شما فراهم کنن. راستی اگر هم این مدل‌ها مورد پسندتون نیست ما کلی تجهیزات ورزش های آبی دیگه هم داریم که می‌تونی برای دیدنشون به صفحه خرید تجهیزات ورزش های آبی سر بزنی؛ اونجا محصولات دیگه مثل قایق بادی، جلیقه نجات، عینک شنا، کلاه شنا رو هم می‌تونی ببینی. عینک شنا اسپرت آفتابیاز جملهوسایل شنا و غواصیاز محصولاتاینتکسبه شمار می آید .

جلیقه شنای بادی اینتکس مدل 59661S

شیشه این عینک ضد بخار بوده و کش نگه دارنده و فریم دور شیشه از جنس سیلیکون می باشد. کلاه شنااز جمله وسایل شنا و غواصی از محصولات اینتکس محسوب می گردد . این کلاهintexاز مرقوبترین جنس ( سیلیکون با کیفیت ) تهیه شده است .

لوازم شنا

برای خرید انواع محصولات شنا و غواصی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید. فروشگاه اینترنتی پویا اسپرت با هدف معرفی تخصصی، مشاوره و فروش لوازم ورزشی برای افراد با سلیقه‌ ها و توان خرید متفاوت تاسیس گردید. در پویا اسپرت سعی کردیم، ارتباط مستقیم بین وارد کننده/تولید کننده و خریدار را برقرار نماییم. گوش گیر آکواپرو مدل Ergo از سیلیکون ضد حساسیت ساخته شده و شکل ظاهری آن به گونه ای طراحی شده که مناسب با ارگونومی گوش بوده قسمتی از آن وارد حفره گوش شده و قسمتی دیگر در حلزونی قرار میگیرد و آب بندی را در دو مرحله انجام می دهد.

مایو پسرانه اسپیدو مدل Simple Red

لیست قیمت وسایل شنا ۲۸ اردیبهشت ایمالز | takdoo-تکدو اینعینکدر 3 شکل ستاره دریایی ، ماهی نمو و قورباغه موجود می باشد . ست گوش گیر دماغ گیرشنا از جملهوسایل شنا و غواصیاز محصولاتاینتکسبه شمار می آید . ازین ستاینتکسبه منظور جلوگیری از ورود آب به داخل گوش و بینی هنگام شنا استفاده می گردد . استخر شنای اینتکس و کلاه شنای اسپیدو و غیره را از فروشگاه ورزشی اینترنی پویا اسپرت خرید نمایید. ورزش کالا به عنوان یکی از تخصصی ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه لوازم ورزشی و تجهیزات بدنسازی با بیش از یک دهه تجربه ، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های برتر، به بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه لوازم ورزشی تبدیل شود. به محض ورود به ورزش‌کالا هر آنچه که از ورزش نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

  • در کنار لوازم جانبی ای که برای کودکان در نظر گرفته شده است، شما میتوانید سایر لوازی که مناسب برای بزرگسالان هستند، مانند فین های غواصی، انواع دماغ گیر و گوش و حتی دمبل های آبی را نیز در این مجموعه پیدا کنید.
  • خرید بهترین لوازم ورزشی آبی و بادی از جمله لوازم شنا با بهترین قیمت یکی از اهداف همه خریداران انواع عینک شنا، کلاه شنا، دماغ گیر و گوش گیر شنا، مایو شنا، استخر بادی و لوازم جانبی آن است.
  • تخته شنا ی ورزشی از جنس فوم با كیفیت عالی در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته شده است.
  • فین قدرتی فری شارک با طراحی زیبا و کارآمد یک انتخاب هوشمندانه برای شنا آموزان می باشد .
  • حلقه شنا بادی رنگارنگ بست وی bestway مناسب استفاده بزرگسال می باشد…