لیست قیمت ست دسکتاپ ماوس و کیبورد ۱۲ مرداد ایمالز

کیبورد مایکروسافت  Natural-Ergonomic-4000-Keyboardرا می‌توان یکی از بهترین کیبوردهای ارگونومیک موجود در بازار دانست. به علاوه، استاندارد نبودن صفحه کلید می‌تواند در به مرور زمان سبب آسیب‌هایی به مفاصل مچ و انگشتان دست شما شود. کیبوردها نه تنها برای تایپ کردن، بلکه برای خیلی از کارهای دیگر قابل استفاده هستند. خیلی از کارهایی که در سیستم عامل ویندوز می‌توانید آن‌ها را با استفاده از کلیک کردن روی موس انجام دهید، با کیبورد با سرعت بالاتری قابل انجام هستند. در ادامه، انواع صفحه کلیدهای کامپیوتر را به شما معرفی می‌کنیم و راهنمایی جامع برای خرید کیبورد برای شما فرآهم می‌آوریم.

کیبورد مکانیکال مخصوص بازی تسکو مدل GK 8130

در دوازدهمین گام از تعمیر کیبورد کامپیوتر با دقت کیبورد را به برد رمزگذار متصل کنید. اگر کلیدی کار نکرد یا دو کلید به یکدیگر فشار داده شدند، یعنی یک مو در آن ناحیه گیر کرده است. اگر نتیجه تست کیبورد موفقیت‌آمیز بود، مجموعه کیبورد را جدا کرده و با استفاده از همان تکنیک، دیگر پیچ‌ها را نیز محکم کنید.

از دیگر کاربردهای کیبورد می‌توان به هدایت و کنترل یک بازی اشاره کرد. برای کاربرانی که روزانه چند ساعت با کامپیوتر کار می‌کنند، کیبورد و ماوس از ابزارهای مهم به حساب می‌آید که سلامت را تحت تاثیر قرار می‌دهد. با افزایش قیمت اجناس کامپیوتری، خرید ابزار با کیفیت به صرفه سخت  شده است. در این مقاله از تاپ رایان سعی کرده‌ایم که با توجه به نیاز و بودجه شما، یک راهنمای خرید کیبورد به شما پیشنهاد دهیم.در ابتدا به المان‌های مهمی که پیش از راهنمای خرید کیبورد باید بدانید می‌پردازیم.

  • جزء مایع موجود در این قلم ماده اصلی ردیابی را در خود حل کرده و در صورت خراشیدگی آن را می‌شکند.
  • برای مثال نوع مستقیم استفاده روزمره خودمان می باشد و نوع غیر مستقیم در بانک ها است که با مراجعه با شعب، با استفاده از کیبورد نیازهای ما برطرف می شوند.
  • نوع دیگر کیبورد بیسیم نیازی به دانگل نداشته و مستقیما از طریق بلوتوث به دستگاه مورد نظرتان وصل می‌شود.
  • به اضافه کردن پیچ‌ها با فاصله حداقل دو سوراخ از پیچ قبلی ادامه دهید تا زمانی که همه آنها در جای خود قرار گیرند.
  • در آخرین مرحله از مراحل تعمیر کیبورد کامپیوتر به نصب مجدد رمزگذار صفحه کلید بپردازید.
  • این نشان دهنده‌ی مکانی است که پس از تایپ کردن متن از آنجا شروع خواهد شد.

همچنین ویژگی‌هایی نظیر ذخیره پروفایل‌های مختلف روی کلاود و مقاومت بالا در مقابل نفوذ گرد و غبار و مایعات این کیبوردها به یکی از محبوب‌ترین کیبوردهای گیمینگ تبدیل کرده است. همچنین روی بدنه‌ی این کیبورد پورت USB تعبیه شده که به کاربر این اجازه را می‌دهد که وسایل جانبی‌اش را مستقیماً به آن وصل کند. این کیبوردیک ورودی جک هدفون هم دارد که انجام مدیریت کابل‌ها را بسیار آسان‌تر کرده‌است. لازم به ذکر است برندهایی که از آن‌ ها نام برده شد تنها برندهای برجسته و موفق در این حیطه نیستند. برندهایی خوب دیگری نظیر تراست، کوگر، گرین، فورتک، ایسوس، سادیتا و…

کیبورد تسکو مدل TK 8031

یکی از سوالاتی که برای کاربران زیادی ممکن است به‌وجود بیاید، تعمیر کیبورد بی‌سیم است. کیبورد بی‌سیم نیز مانند کیبوردهای معمولی کامپیوتر قابلیت تعمیر را دارد. در ادامه نکاتی که در تعمیر کیبورد بی‌سیم باید به آن توجه کنید را به اختصار شرح می‌دهیم. ممکن است شما فردی باشید که از چراغ‌های LED لپ‌تاپ استفاده‌ای نمی‌کند، اما روشن شدن این چراغ‌ها برای برخی افراد بسیار مهم است و عدم نوردهی آنها باعث بروز مشکل در کار این کاربران خواهد شد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار