شرکت های روسی به طور گسترده خدمات ایمیل گوگل و مایکروسافت را کنار می گذارند

Источник изображения: Pixabay

آنها می نویسند که طی سال گذشته، شرکت های روسی از خدمات شرکتی گوگل و مایکروسافت مهاجرت گسترده ای داشته اند که راه حل های داخلی را انتخاب کرده اند. “اخبار” با استناد به آمارهای گروه شرکت های Runity.

  منبع تصویر: Pixabay

منبع تصویر: Pixabay

طبق گفته Runity، در طول سال، تعداد کاربران سرویس‌های ایمیل شرکتی گوگل و مایکروسافت به ترتیب 26 و 40 درصد کاهش یافته است، زیرا آنها ترجیح می‌دهند پلتفرم‌های ایمیل داخلی را بیشتر کنند. به ویژه، ایمیل دامنه از ارائه دهندگان میزبانی روسیه، که به شما امکان می دهد یک صندوق پستی را به آدرس وب سایت شرکت پیوند دهید. بیشترین افزایش کاربران در خدمات میزبانی و ارائه دهنده ابر Reg.ru – با 22٪ مشاهده شد. در پست دامنه Beget، تعداد ثبت‌ها 8 درصد، در SpaceWeb 7 درصد، در R01 5 درصد، در TimeWeb 4 درصد افزایش یافته است.

مدیر واحد تجاری Mail.ru آندری سومین رشد تعداد کاربران جدید را تأیید کرد که اکثر آنها در سال جاری ثبت نام کردند – حدود 1.5 میلیون نفر در پایان سه ماهه دوم، میانگین مخاطبان ایمیل ماهانه 49.6 میلیون کاربر بود .

یک سال پیش، ما دامنه جدیدی را برای چنین کاربرانی راه اندازی کردیم – xmail. ما همچنین تمام ابزارهای لازم برای انتقال داده ها از صندوق پست خارجی را ارائه کردیم: امکان ذخیره نام قبلی صندوق خدمات پست خارجی با آدرس ایمیل جدید، انتقال همه نامه ها و پیوست ها و همچنین دریافت نامه ها و ارسال آنها از پست جدید. صندوق پست، اما با همین نام، – گفت سومین.

طبق گفته Runity، در حال حاضر 3 میلیون دامنه بر روی سرویس های ایمیل شرکت ها میزبانی می شود، از جمله 31 هزار دامنه در Gmail و Outlook خارجی که 12 هزار دامنه کمتر از جولای 2023 است.

آنتون نمکین، معاون دومای ایالتی، این روند را طبیعی می‌داند، زیرا عدم پشتیبانی فنی و به‌روزرسانی‌های منظم از سوی فروشندگان غربی که بازار روسیه را ترک کرده‌اند. آنها قطعاً شما را به فکر روی آوردن به راه‌حل‌های داخلی می‌اندازند.» «سرویس‌های روسیه با ثبات عمل می‌کنند و دسترسی بی‌وقفه و حفاظت از داده‌ها را تضمین می‌کنند. در مورد گوگل یا مایکروسافت، کاربران هیچ تضمینی ندارند. – او به ایزوستیا گفت.

نمکین معتقد است که انتقال کامل به پلتفرم های داخلی می تواند در چند سال آینده اتفاق بیفتد، به خصوص اگر راه حل های داخلی همچنان فعالانه بهبود یابد.

سرگئی گربنیکوف، مدیر RAEC تاکید کرد که هنگام استفاده از سیستم عامل های روسی، داده های کاربر تحت حفاظت جدی قرار دارند. وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، سرویس های داخلی دارای یک رابط و پشتیبانی به زبان روسی هستند که به آنها امکان می دهد سریعتر به درخواست ها پاسخ دهند و مشکلات را حل کنند.

آندری گفت: انتقال سرورهای پستی – بخشی طبیعی از انتقال از میزبانی خارجی به میزبانی داخلی – چند سالی است که پس از اعمال اولین تحریم‌های ضد روسیه و امتناع برخی از ارائه‌دهندگان میزبان خارجی از همکاری با روس‌ها ادامه دارد. وروبیوف، مدیر مرکز هماهنگی دامنه های .RU/.RF، با اشاره به اینکه فشار بر کاربران روسی دوباره افزایش یافته است – مایکروسافت به طور کامل ارائه خدمات به سازمان های روسی را متوقف کرده است و انتظار می رود اقدامات غیر دوستانه جدیدی از طرف گوگل انجام شود.

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1109627