سهام انویدیا بیشترین فروش و خرید را در ایالات متحده داشت – تسلا عقب ماند

Источник изображения: NVIDIA

از ابتدای سال، انویدیا از نظر سرمایه گذاری از آمازون و آلفابت پیشی گرفته و با این شاخص، پس از اپل و مایکروسافت، جایگاه سوم را در بازار سهام آمریکا به خود اختصاص داده است. علاوه بر این، طی 30 جلسه معاملاتی قبلی، اوراق بهادار NVIDIA از نظر فعالیت گردش مالی از سهام تسلا پیشی گرفت و به بیشترین فروش و خرید در بازار سهام ایالات متحده تبدیل شد.

  منبع تصویر: NVIDIA

منبع تصویر: NVIDIA

حداقل، رویترز گزارش می دهد که در طول دوره مشخص شده، صاحبان آن به طور متوسط ​​روزانه 30 میلیارد دلار سهام انویدیا را معامله می کنند، در حالی که تسلا می تواند میانگین گردش معاملات روزانه خود را بیش از 22 میلیارد دلار به رخ بکشد. از ابتدای سال، به یاد می آوریم که سهام NVIDIA افزایش یافته است. بیش از 40 درصد قیمت داشتند، اما دیروز 4.35 درصد کاهش قیمت داشتند و 78 میلیارد دلار از ارزش شرکت کاسته شد، اما به دنبال سهام انویدیا، اوراق بهادار برخی دیگر از غول های فناوری نیز کاهش یافت، بنابراین این اصلاح شد. به ویژه بر توازن قوا تأثیر نمی گذارد.

اخیراً، اگر شکل نمودار مربوطه را در نظر بگیریم، سهام انویدیا تقریباً به صورت سهموی قیمت تقویت شده است، بنابراین تحلیلگران مشتاقانه منتظر گزارش فصلی فردا هستند، که باید پیش‌شرط‌هایی را برای رشد بیشتر یا اصلاح بیشتر ایجاد کند. با توجه به فاصله زمانی که ممکن است حروف بزرگ انویدیا فردا تغییر کند بلومبرگ و Susquehanna، محدود به احتمال کاهش 15 درصدی قیمت سهام یا افزایش 17 درصدی است. به طور مطلق، ما در مورد صدها میلیارد دلار آمریکا صحبت می کنیم که سرمایه گذاران در رونق ناشی از توسعه سیستم های هوش مصنوعی شرط بندی می کنند.

بر اساس داده های LSEG استناد شده است CNBCتحلیلگران به طور متوسط ​​انتظار دارند که درآمد NVIDIA با رشد 240 درصدی نسبت به سال قبل به 20.6 میلیارد دلار در سه ماهه گذشته برسد. سود خالص باید چندین برابر از 1.41 دلار به 10.5 میلیارد دلار افزایش یابد و حاشیه سود احتمالاً 74 درصد افزایش یابد. ربع سوم. در بخش سرور، درآمد NVIDIA می تواند تقریباً چهار برابر شود و به 17.06 میلیارد دلار برسد. طبق گفته کارشناسان، در بخش بازی، همه چیز به رشد درآمد 49٪ به 2.72 میلیارد دلار محدود می شود، اما باید در نظر داشت که هوش مصنوعی رونق تقاضا برای کارت های ویدئویی بازی را افزایش می دهد. همانطور که می دانیم، در چین آنها به طور فعال به شتاب دهنده های محاسباتی تبدیل می شوند.

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1100567