سامسونگ تصمیم گرفت پیشگیرانه از اورا به خاطر حلقه های هوشمند شکایت کند تا از او شکایت نکند

سامسونگ تصمیم گرفت پیشگیرانه از اورا به خاطر حلقه های هوشمند شکایت کند تا از او شکایت نکند

سامسونگ تصمیم گرفت منتظر نماند تا Oura، امروز رهبر بازار حلقه‌های هوشمند، از او به خاطر حلقه گلکسی آینده شکایت کند. خود سازنده کره ای شکایتی را علیه شرکت فنلاندی تنظیم کرد و به دنبال یک “قضاوت اعلامی” بود که بر اساس آن حلقه گلکسی پنج حق ثبت اختراع متعلق به حریف خود را نقض نمی کند.

در این سند آمده است که اورا یک طرح تثبیت شده برای طرح دعوی حقوقی ثبت اختراع علیه رقبا بر اساس “ویژگی های مشترک تقریباً در همه حلقه های هوشمند”: الکترونیک، باتری ها، حسگرها و ارزیابی علائم حیاتی بر اساس داده های آنها. این شکایت مواردی را فهرست می‌کند که در آن Oura از تولیدکنندگان محصولات مشابه، از جمله Ultrahuman، Circular و RingConn شکایت کرده است – گاهی اوقات قبل از ورود آنها به بازار ایالات متحده.

سامسونگ می‌گوید که ممکن است خود مشمول شکایت اورا باشد. و این شاید دور از واقعیت نباشد. مدت کوتاهی پس از معرفی حلقه گلکسی، این شرکت فنلاندی چند نشریه بیانیه ای مبنی بر داشتن مجموعه ای قدرتمند از مالکیت معنوی از جمله “100 اختراع صادر شده، 270 درخواست ثبت اختراع در حال انتظار و بیش از 130 علامت تجاری ثبت شده”. این دادخواست همچنین به مصاحبه تام هیل، مدیرعامل Oura با CNBC اشاره می کند و می گوید که این شرکت از نزدیک حلقه گلکسی و “اقدام مناسب را انجام دهید”. شاکی چندین سابقه دیگر را ذکر می کند که در آن هال و سایر مدیران Oura در مورد مجموعه مالکیت معنوی شرکت و تمایل به اقدام برای محافظت از حق ثبت اختراع صحبت کردند.

این سند همچنین حاوی اطلاعاتی در مورد خود حلقه گلکسی است: توسعه دستگاه در اواسط ماه مه به پایان رسید، راه اندازی تولید انبوه برای اواسط ژوئن برنامه ریزی شده است و فروش در ایالات متحده آغاز خواهد شد. “در اوت امسال یا بیشتر”. در اینجا تصویری از برنامه سلامت سامسونگ با امتیاز انرژی، خلاصه‌ای از خواب، فعالیت، ضربان قلب و تغییرات ضربان قلب را مشاهده می‌کنید.

در حال حاضر، Oura همچنان رهبر بلامنازع بازار حلقه های هوشمند است و ظهور یک غول فناوری در مقیاس سامسونگ در اینجا با اکوسیستم غنی گجت هایش، تهدیدی واقعی برای سازنده فنلاندی است. و پیروزی شرکت کره ای موقعیت رقبای کوچک اورا را تقویت خواهد کرد. و سازنده فنلاندی ممکن است در حال حاضر تغییراتی را پیش‌بینی کند: قبلاً چندین به‌روزرسانی نرم‌افزاری منتشر کرده و کانال‌های فروش خود را گسترش داده و وارد خرده‌فروشان بزرگ آمریکایی از جمله Best Buy، Target و Amazon شده است.

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1105936