سازنده Astro Bot راز موفقیت این بازی را فاش کرد

Источник изображений: Sony Interactive Entertainment

رئیس توسعه پلتفرمر Astro Bot و رئیس استودیو Team Asobi Nicolas Doucet در مصاحبه جیسون شرایر، خبرنگار بلومبرگ راز موفقیت این بازی را بیان کرد.

  منبع تصویر: Sony Interactive Entertainment

منبع تصویر: Sony Interactive Entertainment

یادآور می‌شویم که حتی قبل از انتشار، Astro Bot موفق شد به پر امتیازترین بازی سال 2024 تبدیل شود. به گفته داوست، کلیدهای اصلی موفقیت این پروژه سه عامل بود:

  • اندازه تیم طبق استانداردهای صنعت AAA متوسط ​​است – 60 نفر. به لطف اعداد، همه اعضای تیم می‌توانند مشارکت خلاقانه ملموسی داشته باشند.
  • توسعه دهندگان به سرعت در مورد اصول اولیه طراحی بازی تصمیم گرفتند – این تیم را از سخت ترین کار رها می کند (جذاب کردن گیم پلی).
  • خویشتن داری تیم در مورد گستره بازی – 12-15 ساعت سرگرمی متمرکز Doucet 40 ساعت را به صورت نازک روی محتوا پر ارزش تر می داند.

هر دو هفته یکبار، کارمندان جمع می شدند تا در مورد پیشرفت انجام شده بحث کنند و مونتاژ فعلی را “احساس کنند” (در صنعت مدرن، این به اندازه کافی عجیب و غریب، نادر است). در همان زمان، هر کس اجازه داشت که بگوید چه عنصری از بازی را می‌خواهد بهبود بخشد.

وقتی تیم بسیار بزرگ است، می توانید هدف کار را از دست بدهید. اگر سه سال است که پس‌زمینه نقاشی می‌کنید، واقعاً نمی‌دانید که درختان خاص به کجا ختم می‌شوند. این می تواند منجر به کار اضافی شود. زمینه (آنچه و چرا انجام می دهم) بسیار مهم است.”داوست می گوید.

  بسیاری از کارمندان تیم آسوبی ده سال است که با یکدیگر کار می کنند که به نفع بازی نیز بوده است.

بسیاری از کارمندان تیم آسوبی ده سال است که با یکدیگر کار می کنند که به نفع بازی نیز بوده است.

توسعه Astro Bot سه سال طول کشید. شاید این بازی میلیاردها دلار درآمد نداشته باشد، اما به دلیل کوچک بودن تیم، آستانه بازپرداخت آن نسبتاً پایین است.

این مدلی است برای یک صنعت پایدارتر، که در آن ناشران به دنبال بازی‌های خدماتی عظیمی نیستند که هیچ‌کس به آن‌ها نیاز ندارد، بلکه به بازی‌های ساده‌تر که توسعه آن‌ها ارزان‌تر است، رضایت می‌دهند.»شرایر مطمئن است.

Astro Bot در تاریخ 6 سپتامبر برای PS5 منتشر شد. در همان روز، سرورهای قهرمان تیرانداز کنکورد که در 23 آگوست عرضه شد، بسته شد. این بازی نه رقمی برای سونی هزینه داشت، توسط تیمی متشکل از صدها نفر ساخته شد و تلاش کرد تا موفقیت Fortnite را تکرار کند.

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1110606