دیپ سیلور به فروش Metro Exodus افتخار کرد و اشاره کرد که چه زمانی باید منتظر یک قسمت جدید باشیم

Источник изображения: Steam (SANCHEZ)

میکروبلاگ رسمی سریال مترو یادآوری کرد، که امروز، 15 فوریه 2024، شوتر پسا آخرالزمانی Metro Exodus از 4A Games پنج ساله شد و در مورد موفقیت های جدید این بازی صحبت کرد.


  منبع تصویر: Steam (سانچز)

منبع تصویر: Steam (سانچز)

یادآوری می کنیم که Metro Exodus در 15 فوریه 2019 منتشر شد و رکورد فروش بازی های این سری را به نام خود ثبت کرد. تا فوریه 2022، این بازی 6 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته بود و تا مارس 2023 این رقم به 8.5 میلیون نسخه رسید.

همانطور که مشخص شد، تا پنجمین سالگرد انتشار اولیه، Metro Exodus به 10 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شد. “از اینکه در این سفر با ما ماندید متشکریم.”، – میکروبلاگ مترو از هواداران تشکر کرد.

Deep Silver همچنین یادآور می‌شود که این مجموعه در سال 2024 به لطف بازی شوتر VR Metro Awakening از Vertigo Games که پیش درآمدی برای قسمت‌های اصلی است، بازخواهد گشت. مترو کامل جدید از 4A Games تا قبل از سال 2030 منتشر خواهد شد.

  مترو کامل جدید

مترو کامل جدید “وقتی آماده شد” منتشر می شود (منبع تصویر: Metro in X)

4A Games یک Metro تک نفره جدید را در نوامبر 2020 تأیید کرد. طبق گفته های تام هندرسون، تا آغاز سال 2023، این بازی می تواند از ابتدا تا انتها انجام شود.

هندرسون گفت که متروی بعدی ادامه مترو اکسدوس خواهد بود و با یک صحنه رویایی آغاز خواهد شد. گیم پلی بازی مشابه نسخه های قبلی خواهد بود: تیراندازی، مخفی کاری، کاردستی، جستجوی منابع و غیره.

Metro Exodus بر روی رایانه های شخصی (Steam، GOG، فروشگاه Epic Games)، PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X و S در دسترس است. در اواسط سال 2021، این بازی به روز رسانی به نسخه Enhanced را روی رایانه شخصی و کنسول های نسل فعلی دریافت کرد.

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.



منبع: https://3dnews.ru/1100331