تولید کننده کارت گرافیک PowerColor برند چینی دیتالند خود را بازنشسته کرد

Источник изображения: videocardz.com

شرکت TUL که به عنوان تولید کننده کارت های ویدئویی تحت برندهای P شناخته می شودowerColor، VTX3D (اروپا) و Diamond Multimedia (آمریکای شمالی)، به طور رسمی تعطیلی برند چینی Dataland خود را پس از سال‌ها حضور در بازار تایید کرد.

  منبع تصویر: videocardz.com

منبع تصویر: videocardz.com

دیتالند در تولید کارت های گرافیک مقرون به صرفه برای بازار چین بر اساس پردازنده های گرافیکی AMD تخصص دارد. آخرین مورد برای این برند، سری Radeon RX 6×50 بود که در سال 2022 منتشر شدو عدم به روز رسانی خط جدید Radeon RX 7000 حکایت از خروج تدریجی Dataland از بازار دارد.

این هفته شبهه ها تایید شد. رسمی سایت اینترنتی دیتالند فعالیت خود را متوقف کرد و حساب های برند در فروشگاه های آنلاین محبوب چینی JD و Tmall نیز بسته شد.

  منبع تصویر: dataland.com.cn

منبع تصویر: dataland.com.cn

چگونه گزارش ها منبع VideoCardz، تصمیم به توقف پشتیبانی از Dataland توسط مدیریت TUL در ارتباط با جهت گیری مجدد آن به بازارهای اروپا و آمریکای شمالی گرفته شد. این شرکت قصد دارد ظرفیت تولید خود را بر روی تولید محصولات تحت برند پرچمدار PowerColor متمرکز کند.

در بیش از 15 سال سابقه، Dataland موفق شده است ده ها مدل کارت گرافیک را بر اساس راه حل های AMD منتشر کند. آخرین محصول شاخص این برند Radeon RX 6900 XT XSerial بود که به یک مدل انحصاری با طراحی منحصر به فرد سیستم خنک کننده و پتانسیل اورکلاک بالا تبدیل شد.

خروج دیتالند از بازار پایان دورانی برای طرفداران کارت های گرافیک مقرون به صرفه در چین است. اگرچه محصولات این برند در سطح بین المللی محبوبیت نداشت، اما این برند سال هاست که یک بازیگر کلیدی در بازار محلی بوده است.

مشخص نیست که شرکا و مشتریان TUL به این تصمیم چه واکنشی نشان خواهند داد. این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک شاهد خطوط به روز شده کارت گرافیک های ارزان قیمت تحت برند پرچمدار PowerColor باشیم. با این حال، به نظر می رسد که طرفداران توسعه های انحصاری Dataland چیزی نداشته باشند.

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1105442