تریلر جدید پوچ و پوچ زمانی که Squirrel with a Gun اکران می شود فاش شد

Источник изображений: Dee Dee Creations

یک تیرانداز بیهوده درباره یک سنجاب قاتل، سنجاب با تفنگ، از استودیوی آمریکایی Dee Dee Creations به عنوان بخشی از جشنواره IGN Live اخذ شده تاریخ دقیق انتشار و تریلر جدید گیم پلی پوچ.


  منبع تصویر: Dee Dee Creations

منبع تصویر: Dee Dee Creations

به یاد داشته باشید که نوامبر گذشته، سازندگان بازی Squirrel with a Gun از حمایت ناشر استفاده کردند و اعلام کردند که این بازی در سال 2024 و در بهار برای رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. تایید شده نسخه برای کنسول ها و روشن شدن تاریخ نمایش تا پاییز.

همانطور که مشخص شد، Squirrel with a Gun در تاریخ 29 آگوست به فروش می رسد بخار و Epic Games Store (صفحه هنوز در دسترس نیست) و PS5، Xbox Series X و S طبق وعده داده شده به پاییز امسال می رسند.

در داستان Squirrel with a Gun، سنجاب یاد گرفت که سلاح گرمی را در دست بگیرد و از آن استفاده کند که نامتناسب با آن بود. بازیکنان یک جعبه شنی باز را کشف می کنند، غیرنظامیان را سرقت می کنند و با عوامل متخاصم مقابله می کنند.

تریلر جدید Squirrel with a Gun سنجاب را نه تنها با تفنگ، بلکه با مسلسل، تفنگ ساچمه ای، هفت تیر، نارنجک انداز، موشک انداز، تفنگ تک تیرانداز، قایق، تلفن، ماشین RC و غیره نشان می دهد.

بینندگان از پوچ بودن اتفاقی که در جدیدترین ویدیوی Squirrel with Gun رخ می داد خوشحال شدند و از این پروژه قدردانی کردند. “این روزها بهتر از اکثر بازی های AAA”، – معتقد است gamestuff8174.

Squirrel with a Gun در Unreal Engine 5 با الهام از سری Yakuza (مثل اژدها) و Shadow of the Colossus ساخته شده است. این توسعه توسط هنرمند آمریکایی VFX دانیل دی انترمونت رهبری می شود.

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1106169