اینستاگرام✴ به برخی از سازندگان اجازه می‌دهد تا نسخه‌های هوش مصنوعی خود را ایجاد کنند – در آینده، همه این فرصت را خواهند داشت.

Источник изображения: ***

مدیر عامل متا مارک زاکربرگ اعلام کرد که این شرکت شروع به آزمایش آواتارهای هوش مصنوعی در اینستاگرام کرده استتوسط کاربران با استفاده از ابزار متا ایجاد شده است AI Studio. در ابتدا، آواتارهای هوش مصنوعی عمدتاً در پیام ها ظاهر می شوند و با برچسب “AI” شناسایی می شوند.


  منبع تصویر: ***

منبع تصویر: متا

به عنوان بخشی از آزمایش، در هفته های آینده، مشترکین کانال های معروف می توانند از طریق آواتارهای هوش مصنوعی خود که در اصل چت ربات های هوش مصنوعی هستند، با بت های خود ارتباط برقرار کنند. خاطرنشان می شود که در آینده، هر کاربر یا شرکتی قادر خواهد بود چت بات خود را بر روی پلتفرم ایجاد کند تا با جامعه و مشتریان خود تعامل داشته باشد.

این ویژگی نوآورانه کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که هیچ پیامی از طرفداران بدون مراقبت باقی نمی ماند، در حالی که پاسخ فیزیکی به همه پیام های دریافتی به سادگی غیرممکن است. زاکربرگ گفت: با گذشت زمان، این شخصیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌تر خواهند شد و حتی می‌توانند به نوعی هنر تبدیل شوند.

در ابتدا، تقریباً 50 سازنده محتوا و درصد کمی از کاربران عادی در آزمایش شرکت خواهند کرد. سپس متا این ویژگی را در چند ماه آینده در اختیار افراد بیشتری قرار خواهد داد، که در حدود آگوست اتفاق خواهد افتاد.

زاکربرگ تأکید کرد که این فقط یک گسترش عملکرد نیست، بلکه سطح جدیدی از تعامل است که امکان ارتباط نزدیک‌تر با مخاطبان و مشتریان را از طریق چت‌بات‌های شخصی‌شده مبتنی بر هوش مصنوعی فراهم می‌کند. هدف نهایی توسعه API های مختلف است که منعکس کننده تنوع علایق افراد باشد و بتوان آواتارهای هوش مصنوعی را متناسب با نیازهای شخصی طراحی کرد.






اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1107192