اینتل آماده تولید قطعاتی برای رقبای AMD و NVIDIA است

Источник изображения: Intel

همکاری بین اینتل و Arm در ایجاد اکوسیستمی برای تولید قراردادی تراشه‌ها با معماری مناسب از قبل یک واقعیت عینی است: بیانیه‌های مشترک متعدد و سخنرانی رئیس Arm در رویداد دیروز اینتل IFS Direct Connect تأیید می‌شود. علاوه بر این، مدیریت اینتل آشکارا اعلام کرد که این شرکت آماده تولید قطعات سفارش شده توسط AMD، NVIDIA و به طور کلی هر مشتری است.

  منبع تصویر: اینتل

منبع تصویر: اینتل

برای منبع سخت افزار تام مقدمات رویداد IFS Direct Connect عمیق بود، بنابراین، ویرایشگر سایت، Paul Alcorn از فرصت استفاده کرد و از پاتریک گلسینگر، مدیر عامل اینتل در مورد تمایل این شرکت برای ارائه فناوری پیشرفته خود به رقبای مستقیم سوال کرد. رئیس اینتل پاسخ خود را با اعلام قصد این شرکت برای انجام تجدید ساختار در سال جاری آغاز کرد که بخش قراردادی اینتل Foundry Service را از نظر جریان های مالی مستقل تر می کند. متخصصان این بخش وظیفه تکمیل ظرفیت تولید و دستیابی به وسیع ترین طیف ممکن مشتریان را بر عهده خواهند داشت.

“ما امیدواریم که جنسن در این لیست باشد (NVIDIA)، کریستیانو (کوالکام) و ساندار (گوگل)، و امروز می توانید ببینید که ساتیا در آن گنجانده شده است (مایکروسافت)، حتی امیدوارم که شامل لیزا (AMD) در مقطعی در آینده” – رئیس اینتل در مورد گسترش لیست مشتریان شرکت در حوزه قرارداد توضیح داد. گلسینگر افزود، در نهایت، اینتل می‌خواهد به یک تولیدکننده تراشه قراردادی جهانی تبدیل شود.

این شرکت اجزای خود را با نیازهای مشتری تطبیق خواهد داد. یک چیدمان ماژولار با چندین تراشه به شما این امکان را می‌دهد تا بلوک‌های تراشه‌های منفرد را با بلوک‌های مورد نیاز یک مشتری خاص جایگزین کنید، خواه راه‌حل‌هایی باشد که او به‌طور مستقل توسعه داده است یا چیزی آماده از طیف پیشنهادات اینتل.

بعداً رئیس شرکت تکرار کرد: “من می خواهم تولید قراردادی من توسط همه استفاده شود. ما می خواهیم به تولید تراشه کمک کنیم انویدیا و AMD، پردازنده های تانسور گوگل و پردازنده های عصبی آمازون”. بدیهی است که فرآیندهای فنی پیشرفته اینتل در همان چارچوب زمانی که تیم توسعه خود را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1100629