آموزش کامل صرافی کوکوین kucoin برای معامله ارزهای دیجیتال والکس

صرافی کوکوین یکی دیگر از صرافی های آنلاین مبتنی بر ارز های دیجیتال هست که در سال 2017 میلادی فعالیت خودشو در هنگ کنگ اکسچینج کوکوین آغاز کرد. این صرافی با اراوع خدمات 24 ساعته در هفت روز هفته و پشتیبانی از بیش از 600 کوین از جمله Bitcoin ,Ethereum ,Litecoin ,Tron ,Usdt ,Neo ,Xrp و….میباشد. علاوه ‌بر آن، یک دپارتمان مجزا مختص به ریسک داخلی شکل گرفته است که هدف آن اطمینان از امنیت وجوه کاربران است. در این صرافی محدودیتی از بابت تعداد وجوه سپرده و برداشتی‌های خود نخواهید داشت.

  • در اینجا دو ارز برای وام گرفتن در نظر گرفته شده است و قرض کردن سرمایه از صرافی کوکوین را مشاهده خواهید کرد.
  • همچنین با احراز هویت استفاده از اهرم فشار ۱۰۰ در معاملات فیوچرز برای کاربران فراهم می‌شود.
  • و هر زمان قصد خارج کردن مبلغ از سایت را داشته باشید، مبالغ را از حساب معاملاتی به حساب اصلی منتقل می‌کنید.
  • کوکوین برای اطمینان از ایمنی و امنیت وجوه کاربران در صرافی فرایند شناخت مشتری یا همان KYC را ارائه می‌دهد.
چیزی که اثبات کند خودِ شما آن گذرواژه را وارد کرده‌اید نه شخص دیگری. عامل دوم می‌تواند یک رمز یکبارمصرف – که از گذرواژه جداست – باشد یا تأیید ایمیل و یا تأیید پیامکی. طبق اسناد و گزارش‌های موجود در اینترنت، دفتر اصلی کوکوین در جمهوری سیشل واقع است؛ اما طبق گفته خود این صرافی در اقصی نقاط دنیا مانند هنگ‌کنگ و سنگاپور دفاتر دیگری هم دارد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به “مجموعه امید فدوی” می شود و هرگونه کپی برداری از مطالب و محصولات بدون ذکر منبع مطابق ماده 17 جرایم رایانه ای پیگرد قانونی دارد. مجموعه امید فدوی به هیچ سایتی اجازه انتشار و فروش دوره های آموزشی را نداده و تمام آموزش ها به صورت انحصاری در همین سایت عرضه می شوند. کشور ایران در فهرست تحریم های کشور آمریکا یعنی در فهرست OFAC قرار داده شده است.

  • یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید پیش از ثبت نام در صرافی کوکوین در نظر گرفت، مسئله IP یا شناسه کاربری است.
  • این صرافی جهانی، گزینه های معاملاتی زیادی اعم از معاملات نقدی، مارجین، معاملات آتی و P2P به همراه وام دهی و سهام را در اختیار معامله گران می گذارد.
  • فقط حواستون به آی پی ایران باشه که با آی پی ایران وارد اکانتتون نشید.
  • در اواخر سال، صرافی همچنین معاملات مارجین خود را با حداکثر لوریج ۱۰ برابر معرفی کرد.
  • در این صورت صرافی تشخیص خواهد داد که شما از یک کشور تحریم شده از این صرافی استفاده می کنید و حساب شما را بلوکه کند.
پس از آن، باید کدی شش‌رقمی (فقط عدد) را به‌عنوان Trading Password انتخاب کنید. به این ترتیب فرآیند تولید کد در اپلیکیشن Google Authenticator آغاز می‌گردد. در صفحه جدید کدی به نام Google Secret Key نشان داده می‌شود. در این بخش مقابل عبارت Google Verification ابتدا گزینه Set سپس Send Code را انتخاب کنید. در منوی کشویی باز شده گزینه Account Security را انتخاب کنید. این صرافی، در بسیاری از کشور های دنیا پشتیبانی نمی شود، از جمله ایالات متحده، تایلند، چین، سیشل، سوریه و غیره.

  • به این ترتیب شما می تونین بدون احراز هویت در حال Unverify میشه تا سقف یه بیت کوین رو در روز از این صرافی برداشت کرد.
  • البته با درنظرگرفتن نرخ کنونی ارز، مقدار این محدودیت در بسیاری از شرایط مشکل بزرگی محسوب نمی‌شود.
  • صرافی Kucoin در کشورهای ایران، ایالات متحده، کوبا، سنگاپور، سوریه، کره شمالی و سودان ممنوع است که البته در ایران می‌شود با استفاده از VPN، این ممنوعیت را رفع کرد.
آموزش کامل صرافی کوکوین kucoin برای معامله ارزهای دیجیتال والکس

در صفحه ای که برای شما باز می شود، ابتدا باید کد 6 رقمی گوگل اتنتیکیتور را وارد نمایید، لذا اگر هنوز تایید دو مرحله ای را در حساب خود فعال نکرده اید به ابتدای مقاله مراجعه کنید و آن را فعال نمایید. در صفحه ای که برایتان باز می شود باید در قسمت سرچ (قسمتی که در تصویر زیر مشخص شده) نماد رمز ارزی که می خواهید را تایپ نمایید. در مرحله بعد روی گزینه send code کلیک نمایید تا یک کد 6 رقمی به ایمیل شما ارسال شود، آن را در کادر زیر وارد کرده و سپس بر روی گزینه next کلیک فرمایید. امکان انجام انواع روش‌های معاملاتی پیشرفته مانند معاملات فیوچرز، مارجین و توقف ضرر در صرافی Kucoin فراهم است. می‌توان گفت کمترین کمیسیون را در میان سایر صرافی‌های ارز دیجیتال دریافت می‌کند.

برخی از مهم‌ترین شبکه‌های انتقال کوکوین

در صورتی که برنامه گوگل آتنتیکیتور را روی گوشی همراه‌تان ندارید، این برنامه را نصب کنید. سپس بارکد روی صفحه را اسکن و کد تأیید ارسالی را در کادر دوم وارد کنید. بعد از وارد کردن ایمیل در کادر اول، روی گزینه Send code بزنید تا کد تأیید برای شما ارسال شود.

کد دو مرحله‌ای گوگل در حساب فیوچرز کوکوین