پلت فرم تبلیغاتی SberAds، متعلق به Sber، که هنوز شبکه وابسته خود را ندارد، در حال آماده سازی برای راه اندازی کسب درآمد از منابع شخص ثالث است. صاحبان کانال های تلگرام نیز به عنوان شرکای احتمالی در نظر گرفته می شوند. در مورد آن می نویسد کومرسانت با اشاره به داده های یک نظرسنجی آنلاین که توسط کارمندان SberAds در میان شرکای بالقوه انجام شده است.
در حال حاضر، این سرویس به مشتریان اجازه می دهد تا تبلیغات را در منابع خود Sber و در شبکه های تبلیغاتی شریک قرار دهند. یادآوری می کنیم که پلتفرم SberAds در تست بسته سال گذشته راه اندازی شد. در اردیبهشت ماه سال جاری، این سرویس ثبت نام رایگان برای اشخاص حقوقی را افتتاح کرد. بر اساس این نظرسنجی، کارکنان خدمات در حال مطالعه علاقه به کسب درآمد در میان مشتریان بالقوه، از جمله صاحبان وب سایت ها، برنامه های کاربردی تلفن همراه و کانال های تلگرام هستند.
جالب است که پلتفرم تبلیغاتی Yandex Direct با همان پلتفرم ها کار می کند، اما کسب درآمد از کانال ها در تلگرام تنها حدود یک سال پیش در این پلت فرم ظاهر شد. به گفته یاندکس، در حال حاضر 7 هزار کانال تلگرام با استفاده از خدمات این شرکت درآمدزایی می کنند و در مجموع بیش از 70 هزار سایت با شبکه تبلیغاتی یاندکس کار می کنند. VK گزارش داد که شبکه تبلیغاتی هلدینگ را پوشش می دهد “صدها هزار سایت و برنامه”. کانال های تلگرام در این لیست قرار نمی گیرند.
آنا دوسکاچ، مدیر عامل پلت فرم بومی setka.media، معتقد است که سرویس Sber با کمک شبکه شریک “اگر همه چیز خوب پیش برود، می تواند به رقیبی قدرتمند برای Yandex Direct تبدیل شود.”. او همچنین خاطرنشان کرد که Sber قبلاً موفق شده است پتانسیل هدف گیری نسبتاً دقیق تبلیغات را به دست آورد. “این دارای داده های اجتماعی و جمعیتی، پایگاه داده ای از علایق، خریدها و حرکات است که در نتیجه تجزیه و تحلیل مخاطبان پروژه های Sberbank به دست آمده است.”خانم دوسکاچ گفت.
اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.
منبع: https://3dnews.ru/1109036