یولیا پوزدنیاکوا
علاقه مندان غیرمتعارف صرف کرد صدها ساعت برای بازگرداندن محتوای بریده شده توسط توسعه دهندگان به The Elder Scrolls V: Skyrim.
کاربر سعی کرد هر چیزی را که می توانست پیدا کند – مکان ها (کلیدهای “بی فایده” متعددی که در بازی باقی مانده است به آنها اشاره دارد)، دیالوگ ها، NPC ها، آیتم ها و یادداشت ها را بازیابی کند. آنچه پروژه او را از سایر پروژه های مشابه متمایز می کند، در درجه اول مقیاس آن است. تنها استثناء کوئست ها هستند: مددر به دلیل مشکلات مربوط به قطعات گم شده و اشتباه آنها را بازسازی نکرد.
مدها محتوا را به هشت منطقه برمیگردانند:
- هافینگر و تنهایی – دفتر مرکزی Thalmor با Thalmors، Irontree mill، Castle Dour Tower – قبلاً در بازی حضور داشت، اما توسط یک دیوار پنهان شده بود، همچنین چندین NPC و دیالوگ، از جمله خطوط اضافی Xander.
- Whiterun – عمارت Wintersand، که با وجود داشتن یک کلید، امکان ورود به آن وجود نداشت، Manor Maiden-Loom، خانه اولفبرث، برج نگهبانی Pathway، Shrine of Talos)، مزرعه Barleydark و مکان های دیگر، و همچنین چندین NPC و آیتم.
- وینترهولد – سیاه چال Hoarfrost Grotto تقریباً توسط توسعه دهندگان و کشتی غرق شده Argent Raptor تکمیل شده است، که در بازی توسط Zander، معدنچیان Saarthal، نگهبانان کالج Winterhold، Spirit of the Ancient Traveler، Elf Angwe در The Frozen ذکر شده است. میخانه کانون و سایر NPCها، یادداشت های استفاده نشده؛
- Hjaalmarch و Morthal – مزرعه رودخانه فراست، دخمه-لابیرنت، زیرزمین خانه سوخته هروگر، چندین خانه دیگر – Gestur و Talib، Argi، Aleuc، خانه ویران شده در Stonehills – و همچنین Staff Sild.
- رنگ پریده و داون استار – خواهر سندو به عنوان مسافرخانه دار در قلعه دانستاد، اقلام، مکان های کوچک، قرارداد برادری تاریکی انودیوس و یادداشت های دیگر.
- ریچ و مارکارت — معدنی در معدن قدیمی هرولدان با چهار NPC جدید، کپیهای تونار در میخانه Silver-Blood، آیتمها.
- بریدگی – گفتگوهای گرلکا با ساکنان مختلف روستای سنگ شور، کپی های نورا، NPC ها و اشیاء.
- فالکرث – دیالوگ ها در میخانه نوشیدنی مرد مرده و مزرعه لود که در آنها ذکر شده است (آرامش مرده)، عمارت فارفالک، شکارچیان از جست و جوی هیرکین، گرگ در تالار تورچ، معدن امبرشارد از نسخه نمایشی E3، قرارداد هرن دارک اخوان و همچنین سایر NPCها و موارد. علاوه بر این، نویسنده تلاش کرد تا روستا را با دقت هر چه تمامتر بازآفرینی کند تپه گرانیتی، در کتاب “سرزمین های جارل گلوند” ذکر شده و حتی روی نقشه نیز مشخص شده است، اما در بازی ظاهر نشده است.
مد جداگانه آیتم های جادویی استفاده نشده، گزینه های تجهیزات و اسب ها را به هر کاروان Khajiit اضافه می کند. پنج محتوای دیگر در آینده نزدیک در دسترس خواهد بود.
این حالت ها با ذخیره های موجود سازگار هستند، اما نویسنده توصیه می کند که بازی را دوباره شروع کنید تا نوآوری های بیشتری مشاهده شود.
اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.
منبع: https://3dnews.ru/1107581