سازندگان Armello و Solium Infernum به خواب زمستانی می روند و قول بازگشت نمی دهند.

Источник изображения: Steam (XdotingsugarX)

استودیوی استرالیایی League of Geeks (Armello, Jumplight Odyssey) که استراتژی سیاسی جهنمی خود Solium Infernum را در فوریه منتشر کرد. اعلام کرد در مورد تعلیق اجباری فعالیت ها


  منبع تصویر: Steam (XdotingsugarX)

منبع تصویر: Steam (XdotingsugarX)

یادآوری می کنیم که در دسامبر League of Geeks اخراج شد نیمی از کارکنان (31 نفر بیکار شدند) و برای مدت نامحدود متوقف شد توسعه شبیه‌ساز کشتی فضایی دسترسی اولیه Jumplight Odyssey.

با توجه به شرایط سخت اقتصادی در صنعت بازی و ناکامی های مالی نسخه های اخیر، مدیریت League of Geeks تصمیم گرفت استودیو را به “خواب زمستانی” و یک استراحت طولانی داشته باشید.

مکث ادامه خواهد داشت “آینده نزدیک”. اکثر اعضای تیم قبلاً برای پروژه های خود رفته اند و تعداد کمی از آنها برای چند ماه به تعطیلات خواهند رفت. زمانی که League of Geeks به اکشن باز خواهد گشت (و اینکه آیا اصلاً اتفاق خواهد افتاد یا خیر)، استودیو مطمئن نیست.

  موسیقی متن Jumplight Odyssey هفته آینده منتشر می شود - رایگان خواهد بود (منبع تصویر: League of Geeks)

موسیقی متن Jumplight Odyssey هفته آینده منتشر خواهد شد – رایگان خواهد بود (منبع تصویر: League of Geeks)

بازی‌های League of Geeks همچنان در فروش باقی می‌مانند و در طول خواب زمستانی استودیو پشتیبانی دریافت می‌کنند:

  • Solium Infernum، با وجود رتبه‌بندی بالا، انتظارات فروش را برآورده نکرد – هیچ پولی برای توسعه فعال یا DLC وجود ندارد، اما بازی برخی از اشکالات و محتوای جدید را برطرف خواهد کرد.
  • سرمایه گذاری برای ادامه توسعه Jumplight Odyssey نیز یافت نشد، بنابراین توسعه در حالت مکث باقی می ماند – در سال آینده بازی از دسترسی اولیه خارج خواهد شد، اما این بسیار از 1.0 است که استودیو برنامه ریزی کرده بود.
  • در آرملو، مانند همه سال های اخیر، چرخش محتوای فصلی ادامه خواهد داشت – وضعیت لیگ گیک ها به هیچ وجه بر نسخه دسکتاپ آرملو تأثیر نمی گذارد.

«ساخت بازی‌های ویدیویی سخت است (و در سال‌های اخیر بسیار سخت است)، اما افراد باهوش و دوست‌داشتنی (چه در LoG و چه فراتر از آن) که ما از همکاری با آنها لذت برده‌ایم، هر روز از این تجارت دیوانه‌کننده را معنادار کرده‌اند.»، توسعه دهندگان به اشتراک گذاشتند.

در پنج ماه اول سال 2024، شرکت های بازی اخراج شد بیش از 10.8 هزار نفر – این بیشتر از کل سال 2023 است. روسای انتشارات، استودیوهای توسعه و شرکت های سرمایه گذاری قبلا تحت عنوان 2024 “سال تعطیلی”.

  منبع تصویر: League of Geeks

منبع تصویر: League of Geeks

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1106389