رئیس استودیو روسی Cyberia Nova Alexey Koptsev در جشنواره مسکو “1612” که در 4 نوامبر برگزار شد. گفت درباره پیشرفت و موفقیت فیلم تاریخی اکشن نقش آفرینی “مشکلات”.
یادآوری می کنیم که در 4 نوامبر “Smuta” دریافت کرد “واقعا نمادین” به روز رسانی 2.0.0 که علاوه بر پیشرفت های بسیار (از جمله مولفه روایت)، صداگذاری مجدد برای شخصیت های اصلی را نیز در بر می گرفت.
به گفته کوپتسف، دوبله باید تغییر می کرد زیرا تمرکز اولیه تیم بر هنر تئاتر در بین بازیکنان طنین انداز نبود: “اکنون (صداپردازی) پویاتر و سینمایی تر است”.
“مشکلات” در تاریخ 4 آوریل به طور انحصاری در اکران شد VK Play. این بازی نقدهای مخربی از روزنامه نگاران و گیمرها دریافت کرد، با این حال، همانطور که Komsomolskaya Pravda گزارش می دهد، هنوز هم به مقدار زیاد فروخته می شود. “تقریبا 1 میلیون” کپی ها
در همان زمان، مخاطبان بسیار پاسخگو بودند و در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفتند “واکنش جمعی”، که به بهبود بازی کمک کرد. استودیو از تقاضای نسخه برای کنسول ها اطلاع دارد، اما به دلیل تحریم ها، عرضه کنسول هنوز امکان پذیر نیست.
Koptsev معتقد است که Patch 2.0.0 به توسعه Troubles پایان می دهد و Cyberia Nova هم اکنون به آینده نگاه می کند: ما بازی را کاملاً بهبود بخشیده ایم. و ما به ادامه فکر می کنیم. این یک بازی جدید خواهد بود. همچنین تاریخی است، ما چیزی برای گفتن داریم..
“دردسرها” بر اساس رمان “یوری میلوسلاوسکی، یا روس ها در سال 1612” ساخته شده است. قبلا گزارش شده بود که بازی همچنان در انتظار است “اضافه بزرگ” در ژانر تریلر سیاسی “زمسکی سوبور”. اکنون انتظار می رود که در سال 2025 عرضه شود.
اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.
منبع: https://3dnews.ru/1113521