سازنده اصلی بازی Witchfire توضیح داد که چرا از اضافه کردن چند نفره به بازی خودداری می کند

Источник изображения: ArtStation (Aleksandra Skiba)

مدیر خلاق استودیوی لهستانی The Astronauts، Adrian Chmielarz، در پاسخ به شکایت کاربر X، توضیح داد که چرا این تیم نمی‌خواهد چند نفره را به بازی نقش‌آفرینی فانتزی تیرانداز Witchfire اضافه کند.


  منبع تصویر: ArtStation (Aleksandra Skiba)

منبع تصویر: ArtStation (Aleksandra Skiba)

توسط نظر Jhin_Frost، The Astronauts با ارائه ندادن بازی چند نفره یا co-op به Witchfire چیزهای زیادی را از دست می دهد: “بیشتر مردم فقط به بازی های PvE علاقه ای ندارند”.

در انتشارات در وب سایت The Astronauts Khmelazh بیانیه نقل شده توسط Jhin_Frost را رد کرد – تاریخ نمونه های زیادی از بازی های تک نفره موفق (از جمله Hades) را می شناسد – و همچنین انگیزه امتناع Witchfire از بازی چند نفره را ایجاد کرد.

  منبع تصویر: فضانوردان

منبع تصویر: فضانوردان

طبق گفته Chmielarz، در حال حاضر تعداد زیادی تیراندازی خوب در بازار وجود دارد (Destiny 2، Deep Rock Galactic، Darktide/Vermintide، Warhammer 40,000: Space Marine 2)، در حالی که کمبود RPG فانتزی تک نفره وجود دارد. تیراندازان

بنابراین ما ترجیح می‌دهیم روی ایجاد بهترین تجربه تک‌نفره ممکن تمرکز کنیم تا اینکه حواسمان را پرت کنیم. ما معتقدیم که با پایبندی به چشم انداز خود، می توانیم چیزی خاص خلق کنیم و با بازیکنانی که به دنبال یک تجربه عمیق و شخصی هستند، طنین انداز شویم.”خملاژ توضیح داد.

  منبع تصویر: فضانوردان

منبع تصویر: فضانوردان

قبلا یک استودیو بود ذکر شده است، که آزمایشات با حالت مشارکتی برای Witchfire را در آینده مستثنی نمی کند، اما توصیه می شود روی آن حساب نکنید: این بازی در ابتدا برای بازی تک نفره طراحی شده بود.

Witchfire Early Access پاییز گذشته آغاز شد EGS، 23 سپتامبر 2024 بازی رسید بخارو انتشار نسخه 1.0 برای پایان سال 2025 برنامه ریزی شده است. طرح توسعه پروژه در تصویر زیر نشان داده شده است.

  منبع تصویر: فضانوردان

منبع تصویر: فضانوردان

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1112019