حتی یکی از پیشکسوتان توسعه Starfield نیز از تعداد دانلودهای بازی شگفت زده شد

Источник изображения: Steam (Jawa)

در انتشار بازی نقش آفرینی فضایی استارفیلد، تنها چیزی که در مورد آن صحبت شد، تعداد دانلودهایی بود که گیم پلی را مختل کرد. همانطور که معلوم شد، آنها نه تنها برای گیمرها، بلکه برای توسعه دهنده سابق این پروژه نیز به یک شگفتی ناخوشایند تبدیل شدند.

  منبع تصویر: Steam (Jawa)

منبع تصویر: Steam (Jawa)

هنرمند پیشین استودیوی بازی سازی Bethesda Game Nate Purkeypile که در سال 2021 شرکت را ترک کرد، در مصاحبه ای VideoGamer گفت که در طول کار خود در استارفیلد، این بازی به اندازه زمان انتشار دارای تعداد زیادی بارگیری نبود.

پورکی‌پایل از تقسیم‌بندی شهر نئون، که در زمان حضور در بتسدا روی آن کار می‌کرد، شگفت‌زده شد: “این می تواند بدون این (دانلودها) وجود داشته باشد. برخی از آن‌ها زمانی که من روی (نئون) کار می‌کردم نبودند، بنابراین تعداد آنها برای من شگفت‌انگیز بود.».

  منبع تصویر: Steam (کریس)

منبع تصویر: Steam (کریس)

به گفته Purkeypile، این محدودیت نتیجه موتور خلقت مورد استفاده در Starfield بود. در نئون، صفحات بارگذاری متعددی برای بهبود عملکرد اضافه شده است.

آتلانتیس جدید با در نظر گرفتن امکان جابجایی در مناطق با قطار طراحی شده است – به جای مناظر شهر، بازیکنان به یک صفحه بارگیری برخورد می کنند. فکر می‌کنم این کار به این صورت انجام شد تا مجبور نباشید تمام سفر را در قطار بنشینید.»پورکیپیل به شوخی می گوید.

  منبع تصویر: Bethesda Softworks

منبع تصویر: Bethesda Softworks

با وجود مشکلات متعدد، استودیوی بازی سازی بتسدا استارفیلد را رها نکرد. از زمان انتشار، این بازی تعدادی به روز رسانی را بر اساس بازخورد کاربران دریافت کرده است، از جمله محتوا و ویژگی های اضافی.

Starfield در سپتامبر 2023 برای رایانه های شخصی (Steam، Microsoft Store)، Xbox Series X، S و Game Pass منتشر شد و در سپتامبر 2024 افزونه داستان Shattered Space را دریافت کرد. مخاطبان بازی بیش از 15 میلیون نفر هستند.

اگر متوجه خطایی شدید، آن را با ماوس انتخاب کرده و CTRL+ENTER را فشار دهید.

منبع: https://3dnews.ru/1115568